شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هندوستان

حوزه/ مراسم با شکوه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلم شهدای مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه ایران در جامو هند برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه مراسم با شکوه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلم شهدای مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه کشورمان در جامو هند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در سخنرانی خود در این مراسم گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تمام عمر خود را در راه دفاع از اسلام صرف کرد و سردار اسلام و مدافع مسلمانان عالم بود.

روحانیون منطقه جامو درباره هدف از برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب اسلامی فقط مربوط به یک کشور خاص نیست، بلکه این انقلاب امیدی برای همه مستصعفین جهان و حامی مظلومان جهان است.

روحانیون این منطقه در ادامه گفتند: مقامات آمریکایی تایید کرده بودند که خود آمریکا داعش را به وجود آورد تا چهره اسلام را در جهان خراب کند، اما سردار قاسم سلیمانی توانست با قدرت های جهانی مبارزه کرده و دنیا را از شر داعش جنایتکار نجات بدهد و این عصبانیت آمریکا بود که سردار سلیمانی را به جرم نابودی داعش تروریست شهید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha