شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
چهلم سرداران مقاومت در لکهنو

حوزه/ مراسم بزرگداشت چهلم شهدای مقاومت با حضور روحانیون از مذاهب مختلف در لکهنو هندوستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه مراسم بزرگداشت چهلم شهدای مقاومت با حضور روحانیون از مذاهب مختلف به همت شورای علمای هند در لکهنو هندوستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر شورای علمای هندوستان در سخنرانی خود در این مراسم گفت: ایران امروز به تنهایی درحال مبارزه با قدرت‌های جهانی است. ایران را با تحریم های مختلف تحت فشار قرار دادند اما این تحریم ها برای ایران تبدیل به نعمت شد، ایران امروز یک کشور خودکفا است و در حال پیشرفت در همه ی میدانها می باشد و برای پیشرفت خود احتیاج به کمک کسی ندارد، چون کسانیکه به خدا اعتماد و تمسک می کند محتاج هیچ قدرت دیگری نخواهد شد.

سوامی سارنگ جی روحانی ارشد هندو هم در سخنرانی خود در مراسم چهلم شهدای مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را محافظ انسانیت خواند و اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی محافظ کشور ایران و انسانیت بود و در مقابله با داعش جنایتکار سردار شجاعی بود که منطقه را از شر این جنایتکاران نجات داد، شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس مردان شجاعی بودند که کشورهای حامی تروریست به شدت از این دو مرد بزرگ ترس داشتند و به همین خاطر ناجوانمردادنه شهیدشان کردند.

وی افزود: اگر آمریکا قدرت بزرگی بود با سردار سلیمانی در میدان روربروی می‌جنگید و قدرت خود را نشان می‌ داد.

مولوی حسنین هم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خسارت بزرگی برای انسانیت خواند و گفت: شهادت سرداران مقاومت فقط برای ملت شیعه خسارت جبران ناپذیر نیست بلکه شهادت این دو مردم بزرگ خسارت جبران ناپذیری برای انسانیت است.

حجت الاسلام سید حسنین باقری هم در سخنرانی خود در این مراسم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس مدافع مقدسات ائمه (ع) بودند، این شهیدان داعش را نابود کرده و بصیرت و شجاعت خود را به رخ دنیا کشیدند.

سخنرانان دیگر در مراسم چهلم سرداران مقاومت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی را ناجوانمردانه خواند و گفتند: شهادت مظلومانه سرداران مقاومت را هرگز فراموش نخواهیم کرد، امریکایی که مدعی قدرتمندترین کشور بودن در دنیا است نتوانست با سردار سلیمانی در میدان روربرو شود. با تظاهراتی که پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در دنیا انجام شد قدرت های باطل باید بفهمند که شهدا همیشه زنده هستند و ملت را بیدار و هشیار می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha