جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر

حوزه/ استاندار لرستان گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم انقلابی ایران در یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مخالفان اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، موسی خادمی، امروز در جمع خبرنگاران و در راهپیمایی مردم خرم آباد در یوم الله ۲۲ بهمن، با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی وفادار به آرمان ها و اهداف والای انقلاب هستند، افزود: مردم به اصل و مسیر انقلاب اعتقاد دارند و تا پای جان حافظ ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستند .

وی با اشاره به اینکه مردم امروز خودجوش و باشکوه در تجدید پیمان با آرمان های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا به خیابانها آمده اند تا بار دیگر توطئه‌ها و اهداف دشمنان را خنثی کنند، خاطرنشان کرد: مهم ترین سرمایه و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و تا پای جان از آرمان های اسلام و انقلاب صیانت و حراست می کنند .

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی با حضور یکپارچه خود پرچم بلند ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده اند، گفت: مردم با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی باز هم وفادار به انقلاب هستند و این حضور باشکوه برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار نظام به ثبت رساند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha