جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: چهل و یکمین سالروز پیرورزی انقلاب اسلامی و فجر سلیمانی امروز با حضور مردم ولایی و قدرشناس ایران اسلامی رنگ و بویی دیگر داشت و بار دیگر دشمنان مأیوس و ناامید شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مردم خرم آباد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم غیور و ولایی ایران اسلامی امروز با حضور یکپارچه و منسجم خود نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردند، گفت: مردم پشتیبان ولایت و رهبری هستند و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار همیشگی آنها است.

وی با اشاره به اینکه راه سردار سلیمانی سردار سرافراز و رشید اسلام ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: چهل و یکمین سالروز پیرورزی انقلاب اسلامی و فجر سلیمانی امروز با حضور مردم ولایی و قدرشناس ایران اسلامی رنگ و بویی دیگر داشت و بار دیگر دشمنان مأیوس و ناامید شدند. 

امام جمعه خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه عدالت خواهی و گسترش عدالت از دیگر شعارهای مردم انقلابی ایران اسلامی است، گفت: مردم غیور ایران تا پای جان حافظ آرمان ها و اهداف والای نظام جمهوری اسلامی، فرامین مقام معظم رهبری و راه شهدا هستند و در راه و مسیر اراده خود تا پای جان راسخ و استوار خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha