سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حبیب الله غفوری در سمنان

حوزه/ قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور گفت: پیام مهم مردم در راهپیمایی وفاداری به آرمان‌های شهداست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن، در سمنان اظهار داشت: پیام مهم مردم در راهپیمایی وفاداری به آرمان‌های شهداست.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: پیام دیگر این حضور، بصیرت مردم است، گرچه به برخی مسائل گله‌مند هستند، اما می‌دانند ارزش این بصیرت از این امور بیشتر است و مردم با حضور پرشور خود اعلام کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و در حفظ و حراست میراث شهدا از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، کشور و جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داد و پیام حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که ملت ایران ملتی متعهد و بابصیرت است که از سال ۵۷ نظامی بر اساس اسلام و قرآن بنا کرد و روز به روز بر بصیرت، پیشرفت، اقتدار و عزتمندی این انقلاب افزوده می‌شود و ملت ایران تا آخرین قطره خون مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حمایت از اسلام و اصول بی‌بدیل انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری با بیان اینکه دشمن کشور را مورد هجمه اقتصادی و رسانه‌ای قرار داده است، اما به رغم دشمنی‌ها و توطئه‌ها و مشکلات معیشتی که بخشی به دلیل سوءمدیریت‌ها است، مردم با شکوه حضور در راهپیمایی حماسه خلق کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی موجب جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود و مردم پای انقلاب اسلامی و خون شهدا ایستاده‌اند و بازهم خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت ملت ایران ادامه دارد و ایرانیان در ادامه راه در مسیر انقلاب اسلامی بصیرت دارند، بصیرتی که ریشه در ایمان مردم دارد، گفت: ملت ایران از مسایل اقتصادی گله‌مند است، اما می داند علت این موضوع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم همیشه پشتیبان ولی‌فقیه و نظام هستند.

سوء مدیریت‌ها ربطی به نظام اسلامی ندارد

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی راهی روشن به سوی کمال، خدمت به محرومان و مستضعفان و مبارزه با فساد و بی عدالتی را در پیش گرفته و شکوه حضور ملت در راهپیمایی تایید این گفته است، افزود: ملت فهیم ایران درک می‌کند سوء مدیریت‌ها ربطی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و برای اصلاح امور نیز کمر همت بسته است تا با حضور پرشور پای صندوق رای و انتخاب نمایندگان اصلح برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه سراسر عالم بگردیم به درایت، تدبیر، ساده‌زیستی، مردمی‌بودنی به مانند مقام معظم رهبری رهبری نخواهیم دید، گفت: پرچم مقدس انقلاب اسلامی در رکاب رهبری فرزانه زمینه‌ساز ظهور خواهد بود و رهبری پرچم را به امام عصر(عج) می‌رساند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری با بیان اینکه مسئولان نظام در بخش‌های مختلف بدانند این ملت شایسته خدمتگزاری است و هر مقدار مسوولان کار کنند، سقف و محدودیتی ندارد، افزود: مسئولان برای بهبود معیشت ملت در سایه اقتصاد مقاومتی تدابیر هوشمندانه اتخاذ کنند تا مشکلات معیشت رفع شود و این از خواسته‌های مردم شریف در راهپیمایی است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افرادی شایسته و اصلح که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha