پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلیلی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیانیه گام دوم اشاره کرد و آن را عاملی برای جهش های مهم برای پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی نمونه و الگویی از مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنرانی مراسم 22 بهمن ساری، با اشاره به دخالت کشورهای مستکبر دنیا در امور داخلی کشورها و ملت ها، گفت: آنها می خواهند تعیین کنند که دامنه حرکت ملت ها در حوزه علم، دانش و فناوری در چه سطحی باشد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، افزود: غرب به بهانه آوردن آزادی و دموکراسی برای جهان به دنبال دخالت و تعیین تکلیف برای ملت ها و کشورها هستند.

جلیلی با بیان این که انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که اصل آن ثابت است و ملت با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده است، تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران به الگویی برای ملت ها و کشورهای جهان تبدیل شده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به طرح معامله قرن اشاره کرد و با بیان این که این طرح ننگین شکست خواهد خورد، بیان داشت: قدرت های استکباری و زورگوی جهانی با زور و جنایت سرزمین فلسطسن را اشغال کردند و امروز با توطئه قرن به دنبال حل مسائل و مشکلات هستند.

جلیلی با بیان این که دشمنان ملت ایران در مقطعی حتی نمی گذاشتند سیم خاردار به کشورمان فروخته شود، تصریح کرد: امروز کشورمان در تولید موشک های بالستیک با بیش از دو هزار کیلومتر برد به خودکفایی رسیده است.

وی با اشاره به این که نظام سلطه با حمایت از عروسکی به نام صدام تلاش کردند بین دو ملت ایران و عراق جدایی بیندازند، خاطرنشان کرد: امروز یک پیوند عمیق و مستحکمی میان دو ملت ایران و عراق برقرار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به جایگاه سپهبد شهید سلیمانی در منطقه و جهان اشاره کرد و با بیان این که سردار یک چهره قدرتمند بین المللی بود، تصریح کرد: مجاهدت ها و رشادت های این سردار شهید شکست توطئه های دشمنان را رقم زد.

جلیلی همچنین به نقش و حضور ملت بزرگ ایران در صحنه های مختلف اشاره کرد و با بیان این که حضور ملت ایران بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد، بیان داشت: حضور ملت بزرگ ایران موفقیت های بسیاری را برای کشورمان رقم خواهد زد.

وی با بیان این که دشمن در سال های اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا با فشار و تحریم، ملت ایران را تسلیم خود کند، خاطرنشان کرد: این فشارها و توطئه ها با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم اشاره کرد و آن را عاملی برای جهش های مهم برای پیشرفت کشور عنوان کرد و بیان داشت: ایران اسلامی نمونه و الگویی از مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha