جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان این اینکه انقلاب اسلامی انقلابی توحیدی بود، یکی دیگر از مهمترین دستاورهای این انقلاب را تربیت انسان عنوان کرد و گفت: اگر محصول کل چهل سال انقلاب ما فقط یک حاج قاسم سلیمانی باشد، محصول عظیمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر چغادک، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را خارج کردن بشریت از تاریکی به سوی نور عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و پیشرفت های مادی و صنعتی و تکنولوژی بسیاری داشته است و قطعا با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برخی دستاورهای انقلاب گفت: رتبه اول شتاب علمی در جهان در سال 2017  و رتبه 16 تولید علم، رتبه 11 مهندسی هوافضا، دارای 21 هزار عضو هیئت علمی زن، رشد باسوادی در کشور به میزان سه برابر میانگین جهانی بخشی از این دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه چغادک با بیان این اینکه انقلاب اسلامی انقلابی توحیدی بود، یکی دیگر از مهمترین دستاورهای این انقلاب را تربیت انسان عنوان کرد و ادامه داد: پیش از انقلاب باید سال ها به دنبال افرادی همچون شهید محسن حججی و امثال او می گشتیم اما در حال حاضر این کشور از وجود چنین افرادی غنی است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر افزود: اگر محصول کل چهل سال انقلاب ما فقط یک حاج قاسم سلیمانی باشد، محصول عظیمی است.

وی با بیان اینکه شهیدان احمد کاظمی، صیاد شیرازی، بهشتی، مطهری، تهرانی مقدم، باقری و باکری، محسن حججی و... محصول این انقلاب هستند، گفت: در بسیاری از کشورها انواع پیشرفت یافت می شود ولی انسان تراز انقلاب مثل این شهیدان عزیز یافت نمی شود.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: اگر محصول انقلاب فقط همین حضورهای باشکوه مردم در راهپیمایی ها و فقط حضور آگاهانه در تشییع چند میلیونی و بی نظیر حاج قاسم سلیمانی را در نظر بگیریم دستاورد بزرگی است.

وی با بیان اینکه امروز چشم دنیا به شما ملت ایران دوخته شده است افزود: ماموریت امروز هر ایرانی قوی شدن در هر زمینه ای است.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha