جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ خروش مردم انقلابی کردستان در یوم الله 22 بهمن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امیدواریم که شکوه و حضور تاریخی امروز ملت ایران در روز انتخابات نیز تکرار شود تا روسیاهی برای دشمنان و فتنه گران باقی بماند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان امروز در حاشیه راهپییمایی باشکوه مردم سنندج در یوم الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: امروز برای این یوم الله است که ملت ایران بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال و با وجود هجمه های بی سابقه تبلیغاتی دشمنان همچنان ثابت کرده اند که پشتیبان این نظام و ولایت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: حضور امروز ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه کردستان نشان داد که توطئه های دشمنان خارجی و داخلی هرگز راه به جایی نبرده است.

وی با اشاره به بصیرت و ولایتمداری ملت ایران، افزود: دشمن به خوبی فهمیده است که نظام اسلامی با حمایت ملت ایران از ولایت فقیه استمرار خواهد داشت و هرگز نمی تواند در مسیر این انقلاب الهی مشکلی ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه سخنان خود بیان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بیعتی دوباره با آرمانهای نظام، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا و نیز پاسداشت خون مطهر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به دشمنان این آب و خاک یادآوری کرد که هرگز اجازه نمی دهند که دست نامحرمان و دشمنان به این انقلاب و نظام برسد.

این استاد حوزوی در ادامه افزود: امیدواریم که شکوه و حضور تاریخی امروز ملت ایران در روز انتخابات نیز تکرار شود تا روسیاهی برای دشمنان و فتنه گران باقی بماند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha