جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 885745
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
22بهمن

حوزه/ نوجوان همدانی در گفتگو با حوزه گفتند: ما با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم تا پشت رهبرمان باشیم و هیچ‌گاه نگذاریم دست دشمن به خاک ما برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در خیابان‌ها پا به پای مردم دارالمؤمنین همدان در راهپیمایی شرکت کردم و در حال گام برداشتن به سمت جلو بودم و مردم سرزمینم را به عزت و غرور نظاره می‌کردم.

نگاهم به چهره‌هایی جوان و سرزنده می‌افتد که در حال سر دادان شعار "مرگ بر آمریکا" بودند و عده‌ای نیز با شیطنت خاص خود در جمع‌های دوستانه خود مشغول گفت‌وگو...

با یک سؤال مشخص به جمع تعدادی از دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای یک گفتگوی صمیمانه و کوتاه رفتیم...

می خواهم بدانم تا چقدر آماده پذیرش مسئولیت، حفظ و استمرار انقلاب اسلامی هستند!؟

فؤاد امینی، ۱۸ ساله دانش‌آموز سال دوازدهم با دیدن ریکوردر و شنیدن صحبت‌های من و اینکه خبرنگارم بلافاصله چهره‌ای جدی به خود می‌گیرد و می‌گوید: بپرسید.

سؤالم را که می‌شنود می‌گوید: آماده هستیم تا انقلاب را از نسل اول و دوم تحویل بگیریم و آن را ادامه دهیم. من و جوانان و رفقای بسیجی‌ام برای حفظ دستاوردهای انقلاب آمادگی داریم. ما جوانان باید اتحاد داشته باشیم تا با دشمن مقابله کنیم و ناتوانی آن‌ها را در برابر ملت ایران نشان دهیم.

او می‌گوید: ما به خوبی می‌دانیم که انقلابیون چه سختی را متحمل شدند و اقدامات اخیر آمریکا تجربه‌ای برای ما بود تا در این راه گام‌های بلندی را برداریم.

۱۰۰ درصد آماده‌ایم

امیرمهدی برقی، دانش‌آموز ۱۷ساله سال یازدهم رشته انسانی از مدرسه شاهد با شیطنت  نوجوانی خود به ما می‌گوید: ۱۰۰ درصد آمادگی کامل را برای تحویل گرفتن انقلاب اسلامی داریم؛ نسل ما پشت رهبر انقلاب ایستاده و به این انقلاب ایمان دارد چون این انقلاب پیروز شده و بر اساس سخنان رهبر انقلاب تا ۵۰ سال آینده هم برای آن برنامه‌های طولانی‌مدت داریم که مطمئنم با رهبری مقام معظم رهبری ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد.

وی اضافه می‌کند: راه ما همان راه شهداست و شهدا الگوی بسیار مناسبی برای ما هستند.

نسل ما خیلی راه دارد تا به نسل اول و دوم انقلاب برسد

چند  صف عقب‌تر یکی از پسران با نشان دادن دوست خود به ما می‌گوید خانم با دوست من هم مصاحبه کنید. او می‌تواند سؤال شما را جواب بدهد. به سراغش رفته و سؤالاتم را می‌پرسم.

شایان فرهنگیان ۱۵ ساله دانش‌آموز سال هشتم نیز می‌گوید: نسل ما، نوجوانان و دانش‌آموزان خیلی راه دارد تا به نسل اول و دوم انقلاب برسد. ما باید راه شهدا را پیش بگیریم. از شهدا الگوبرداری کنیم. باید اخلاق و رفتار شهدا را در خود جلوه دهیم.

با شهدا عهد بستیم پشت رهبرمان باشیم

حسین سبحانی ۱۷ ساله پایه یازدهم می‌گوید: ما با شهدا عهد و پیمان بسته‌ایم تا پشت رهبرمان باشیم و هیچ‌گاه نگذاریم دست دشمن به خاک ما برسد. باید از شهدای خود الگو بگیریم از شهید فهمیده و دیگر شهدای استان تا بتوانیم انقلاب را پابرجا نگه داریم.

از این همه نشاط و شور این بمب‌های انرژی خوشحال می‌شوم و با لبخندی بر لب از جمع آن‌ها دور می‌شوم.

حال می‌توانم سؤال ذهنم را پاسخ دهم:

-آماده‌اید؟!

+آماده‌ایم...


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha