چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: ۲۲ بهمن امسال به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، اهمیت بیشتری داشت و مردم با حضور خود نشان دادند که همیشه حافظ خون شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به ندای توحیدی و وحدت امام امت لبیک گفته و در این راه استقامت کرده‌اند و بنا به فرمایش رهبر انقلاب این حرکتی قابل تحسین است.

وی ادامه داد: همه اقوام، مذاهب و مرد و زن در عرصه‌هایی اجتماعی و سیاسی به میدان آمده و از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند و ۲۲ بهمن امسال به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، اهمیت بیشتری داشت و مردم با حضور خود نشان دادند که همیشه حافظ خون شهدا هستند.

امام جمعه ارومیه افزود: خدای متعال در قرآن ایمان به خدا، پیامبر الهی و حضور در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی که موجب اقتدار کشور اسلامی می‌شود را از خصوصیات مؤمنین عنوان کرده است و امروز مصداق بارز آیه قرآن مردم ایران هستند و این استقامت کشور را به قله‌های پیشرفت خواهد رساند.

وی در پایان با بیان این‌که آن‌هایی که برای عزت و شکوه ایران اسلامی تلاش کرده‌اند نباید از یادها بروند، گفت: همه ما مدیون شهدا، علما و کسانی هستیم که جان و مال و آبروی خود را در راه انقلاب هزینه کردند و باید امروز یاد علمایی چون حجت الاسلام والمسلمین حسنی و آیت الله قره‌باغی را که زحمات زیادی برای این شهر کشیدند را گرامی بداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha