شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: ایران اسلامی در شرایطی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد که مردم انقلابی همچون روز اول بر عهدی که با امام (ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پایبند هستند.

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، ظهر امروز با حضور در ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی سیمای مرکز قزوین گفت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است و حفظ انقلاب و ارزشهای والای آن وظیفه خطیری است که امروز بر عهده همه مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز ملت انقلابی ایران اسلامی با گوش فرا دادن به رهبر و مقتدای فرزانه خود باعث به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شدند و این روز نماد وحدت کلمه و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در راه مبارزه با ظلم ظالمان جهانخوار است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد ملت ایران با حضور دوباره و حماسی خود به جهانیان نشان داد که پشتوانه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است.

وی عنوان کرد:  ایران اسلامی در شرایطی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد که مردم انقلابی همچون روز اول بر عهدی که با امام (ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پایبند هستند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: شهیدان آبرو، عزت و امنیت را به مردم هدیه کرده اند و امروز ما باید عهد ببندیم تا آخرین لحظه از خون شهدا پاسداری کنیم.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داشتن یک رهبر عالم، مجاهد و با تدبیر باعث می شود که کشور به پیشرفت و آبادانی دست پیدا کند و ایران اسلامی پس از امام راحل با تدبیر رهبر معظم انقلاب به توانایی بالایی در زمینه های علمی و دفاعی رسیده، به گونه ای که دشمن خود به این قدرت ما اعتراف می کند.

وی ادامه داد: ما فقط به حرف دارای توانایی نظامی و دفاعی نیستیم، بلکه با ساخت تجهیزات پیشرفته این مسئله را به جهان ثابت کرده ایم و اگر کوچکترین خطایی از دشمن سر بزند، تاوان سختی را پس خواهد داد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمن با اعمال فشار و تحریم از ما سازش و نرمش می خواهد، اما ملت ایران هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی رود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha