پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: ملت بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر تأکید کردند که سرزمین فلسطین و قدس قابل معامله نیست.

مولوی‌ غلام حیدر فاروقی‌، امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در جشن انقلاب دشمن و جهان ثابت کرد، که مردم ما همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها برای حمایت از انقلاب اسلامی به صحنه آمدند، بلکه قدرت همبستگی و اتحاد روزافزون ملت را نیز به دنیا نشان دادند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند ادامه داد: ملت بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر تأکید کردند که فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و پایتخت آن قدس است و رژیم صهیونیستی هیچ حقی در آن ندارد.

وی با بیان اینکه در عرصه مواجهه با استکبار جهانی باید هوشیار عمل کرد، عنوان کرد: امسال هر فرد مسلمان ایرانی با هر سلیقه در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرد و این حضور پرشور مردم نشانگر آن است که ملت ایران نظام و انقلاب خود را دوست دارند.

مولوی فاروقی با اشاره به ناکام ماندن نقشه های شوم دشمنان، تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروزه به برکت انقلاب اسلامی تحولات زیادی در منطقه ایجاد شده و نقشه‌های دشمنان برای نابودی اسلام خنثی می‌شود.

وی معامله قرن را شدیدا محکوم و آن را ننگ قرن برشمرد و خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که سرزمین فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان است و قابل معامله نیست.

مولوی فاروقی در پایان تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم، که مادامی که این مردم باشند، یاوه گویی های دشمنان و معاندان نظام به هیچ سرانجامی نخواهد رسید.

انتهای پیام /۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha