جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان، خارج کردن مردم از صحنه های انقلاب با فریب و جهل را از نقشه های شوم دشمنان دانست و گفت: دشمن همه ابزار خود را در جنگ نرم به کار گرفته و برای هر قشری برنامه جداگانه دارد تا با استفاده از واژه فساد در بخش‌های مختلف، پراکندگی و ناامیدی را رواج دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی با بیان اینکه روزی آمریکایی ها با ادعای ابرقدرتی شرق و غرب خود را ارباب همه دنیا می دانستند، اظهار داشت: جریان انقلاب به آنها فهماند اینگونه نیست، چرا که با رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم جریانی شکل گرفت که با تفکر دینی، قدرت پوشالی آنها را از بین برد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در همان اوایل پیروزی دشمنانی داشته و امروز هم دارد که از همه روش‌ها برای سرنگونی حکومت‌ها و ملت‌های اسلامی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: آنها چون خود را قدرتمند می بینند تا آنجایی که زورشان برسد، از زور و در بخش هایی هم با تزویر علیه امت های دیگر استفاده می‌کنند و بخش اعظم سیاست آنها ناامنی، تهدید و تطمیع است که از این طریق می خواهند حاکمیت خود را ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی یادآور شد: شما روحانیون افسران جنگ نرم هستید و باید بتوانید با بصیرت و دانش در برابر ترفندهای دشمنان ایستادگی کنید و این رسالت انقلاب اسلامی که همان خروج نیروهای شر و کفر از میدان است به سرانجام برسانید.

وی به ورود دشمنان با ابزار جنگ نرم برای خارج کردن نیروهای انقلابی از میدان نبرد با استکبار اشاره کرد و بیان کرد: در این عرصه است که روحانیت باید کاملاً آماده و در صحنه باشد و روشنگری کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دشمنان در موضع‌گیری نسبت به جمهوری اسلامی و امت اسلامی ایران می‌دانند که با جنگ سخت و تطمیع و غیره نمی‌توانند کشور ما را به زانو درآورند و این آنها را ناامید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار کرد: ایده، روحیه و جریان انقلاب اسلامی امروز به الگویی برای مبارزه و مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده به همین دلیل دشمنان، ایران هراسی را در جهان به راه انداخته‌اند.

وی، خارج کردن مردم از صحنه های انقلاب با فریب و جهل را از نقشه های شوم دشمنان دانست و افزود: دشمن همه ابزار خود را در جنگ نرم به کار گرفته و برای هر قشری برنامه جداگانه دارد تا با استفاده از واژه فساد در بخش‌های مختلف، پراکندگی و ناامیدی را رواج دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی هم اشاره کرد و حضور بی نظیر مردم را نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: با وجود همه فشارهای دشمنان انقلاب چالش‌ها را پشت سر می‌گذارد چرا که وعده خداوند بر این است که زمین میراث صالحان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha