سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
image-20200212122727-1.png

حوزه/ جشنواره مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به یاد سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی در هفت محور و موضوع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جشنواره مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به یاد سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی در هفت محور و موضوع با همکاری مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

این مسابقات در رشته های هنری(عکاسی و نقاشی)، ادبی(داستان کوتاه)، علمی(مقاله نویسی)، کتابخوانی و چندرسانه ای(اینفوگرافی و تولید کلیپ) برای علاقه مندان ۵ سال به بالا برگزار خواهد شد.

افراد با توجه به شرایط، می توانند در هر یک از مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سایت، کانال و نرم افزار فلاح بارگذاری شده، و هر مسابقه محدودیت سنی خاص خود را دارد، شرکت می‌کنند.

علاقه‌مندان از سی ام بهمن ماه می‌توانند از طریق نرم افزار فلاح در مسابقات شرکت کنند و به ۵ نفر از برگزیدگان هر یک از مسابقات جشنواره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبلغ نقدی اهدا می‌شود که این مبلغ برای نفر اول ۱۵۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۱۰ هزار تومان و برای نفر سوم تا پنجم ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین به ۱۰ نفر از کل شرکت کنندگان در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مبلغ ۵۰ هزار تومان به قید قرعه هدیه داده خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتیhttp://www.ikvu.ir/node/2666  مراجعه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی نظری IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    سلیمانی.سلیمان زمان بود که او فرمانده پیرو جوان بود سلیمانی هم اغوش خطربود سپاه قدس را چون بال و پربود به سنگرهاست محراب نمازش مقابل دشمن است و دود واتش نه یک رزمنده دشمن ستیزاست کلامش مرگبار وتیغ تیزاست