جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: این حضور پرشور و شعور مردم حماسه‌ای از جنس غیرت و مقاومت و ولایتمداری بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: این حضور پرشور و شعور مردم حماسه‌ای از جنس غیرت و مقاومت و ولایتمداری بود.

وی با بیان اینکه این حضور نشان داد انقلاب و نظام همچنان در مسیر صحیح خود در حال حرکت است، افزود: در واقع حضور باشکوه مردم در صحنه یک شاخص اصلی سلامت انقلاب تاکنون است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: امروز شعارهای انقلاب همان شعارهای روزهای اول انقلاب بوده و این نشان‌دهنده سلامت انقلاب است؛ زیرا هنگامی که شعارها تغییر نکرده باشند، این به معنای منحرف نشدن از صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت کل‌نگری و مشاهده مجموعه واقعیات با هم و تحلیل هم‌زمان نقاط قوت و نقاط ضعف، افزود: در حرکت انقلاب اسلامی افت‌ و خیز بوده اما حرکت به سمت اهداف اصلی هیچ‌گاه متوقف نشده و همواره ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که رهبری تأکید کرده‌اند ما ضمن تقویت نقاط قوت، نباید نقاط ضعف را پنهان کنیم بلکه باید با برطرف کردن ضعف‌ها، از نهادینه شدن آن‌ها جلوگیری کنیم، زیرا به فرموده معظم له اگرچه ضعف‌هایی وجود داشته است؛ اما باید ملت، مسئولان و نخبگان شامل نخبگان سیاسی، نخبگان علمی، نخبگان روحانی و ... تصمیم بگیرند و این ضعف‌ها را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اکنون ۴۱ سال از انقلاب گذشته است، ما قوی‌تر شده‌ایم و دشمن ضعیف‌تر، ایران ۲۲ بهمن ۹۸ بسی قوی‌تر از ایران ۲۲ بهمن ۵۷ است.

وی افزود: با وجود این، صحنه همان صحنه است، زیرا یک‌سو دشمن و طراحی‌های پیچیده و ترکیبی او قرار دارد که با تمام توان در میدان حاضر است و در سوی دیگر ایران انقلابی و اقتدار نرم و قدرت الهی‌اش.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در همین صحنه امام حاضر و یاران او و اکثریت مردم همراه او، در شرایط دشوار امروز دل به وعده الهی داده و سخت به نصرت خدا امیدوار است و در دیگر سو کسانی که علیرغم تجلی وعده‌های الهی و نشانه‌های افول آمریکا، به پیروزی امید ندارند.

وی تصریح کرد: مشکل این افراد، این است که دستگاه محاسباتی‌شان فقط با حساب و کتاب‌های دنیوی، تحلیل می‌کند و در نتیجه اینان راه به جایی نخواهند برد؛ اما یقین داشته باشید در نهایت جبهه حق پیروز میدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha