پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید رضا موسوی

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: شهید سلیمانی برای خدا زندگی کرد، برای خدا کار کرد، در راه خدا جهاد کرد و برای خدا هم شهید شد، الگو بودن در ولایت مداری، خودسازی، شهامت، شجاعت و گذشتن از خود برای تحقق آرمان های الهی از ویژگی های برجسته این شهید والامقام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، مراسمی ظهر امروز  با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین، در مسجد این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید رضا موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همواره تلاش می‌کرد مطالبات مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی کند؛ اعمالش از روی اخلاص بود، با همه افراد جامعه و مسئولان با تواضع برخورد می‌کرد و خداوند متعال نیز به این همه اخلاص این مرد بزرگ جواب مثبت داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی برای خدا زندگی کرد، برای خدا کار کرد، در راه خدا جهاد کرد و برای خدا هم شهید شد، الگو بودن در ولایت مداری، خودسازی، شهامت، شجاعت و گذشتن از خود برای تحقق آرمان های الهی از ویژگی های برجسته این شهید والامقام بود.

وی، راه راستگاری انسان ها را اطاعت از ولایت دانست و بیان کرد: امت اسلام با تبعیت از اصل امامت و ولایت همیشه در دنیا سرفراز و پیروز هستند و در این ارتباط باید تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نیز مدنظر داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: وقتی مردم حامی و مطیع  ولی‌فقیه شدند به طور قطع از امام زمان(عج)‌ نیز حمایت و اطاعت خواهند داشت و امروز روزی است که باید بیش از پیش مطیع دستورات رهبری در جامعه باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: هر وقت در اسلام شاهد پیشرفت بودیم مدیون جریان ولایت و ولایتمداری امت اسلام بوده‌ایم و  شکر این نعمت وظیفه همه ماست و بالاترین شکرگزاری نسبت به داشتن نعمت ولایت، تبعیت و اطاعت محض از ولایت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha