جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقاومت1

حوزه/ بزرگداشت اربعین شهدای فرودگاه بغداد(سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس) و همراهانشان به همت دانشجویان عراقی و با همکاری دفتر فرهنگی وابسته به کتائب حزب الله عراق در ایران برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با گذشت چهل روز از شهادت فرماندهان مقاومت؛ شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و  ابو مهدی المهندس و جمعی از همراهانشان در گوشه و کنار کشور و حتی کشورهای مختلف اعم از عراق، سوریه و لبنان و سایر کشورها مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت این شهدا در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، جمعی از دانشجویان عراقی با همکاری دفتر فرهنگی وابسته به کتائب حزب الله عراق در ایران مراسم بزرگداشت این شهدا را همراه با تجدید بیعت با آرمان های شهدا برگزار کردند.

این بزرگداشت با حضور جمعی از مهمانان ویژه ، حامی و فعال در عرصه مقاومت اسلامی برگزار شد. حسن شمشادی خبرنگار حوزه مقاومت وکارشناس منطقه ،دکتر عدنان هاشم الحسینی رئیس دفتر فرهنگی وابسته به کتائب حزب الله عراق در ایران، سید عباس الموسوی نماینده دبیر کل حرکت نجباء در ایران و دکتر محمد صادق الهاشمی رئیس دفتر مطالعات استراتژیک عراق و جمعی از دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه قم از جمله میهمانان این گردهمایی بودند.

در ادامه این برنامه گروه سرود کودکان مدرسه "سبیل الرشد " قم سرودی را تقدیم شهدا کردند.همچنین گروه هم آوایی "انوار الهدی" قطعه سلیمانی ها را به بهترین شکل اجرا کردند.

گفتنی است ؛ در پایان این گردهمایی دو تن از دانشجوهای عراقی با خواندن متنی زیبا به نیابت از دانشجویان وجوانان محور مقاومت بار دیگر با شهدا با راسخ ترین اراده تجدید بیعت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha