جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مزاحمت هواداران تیم فوتبال در بیرمنگام برای مادر و دختر مسلمان

 حوزه/ سایت ثبت کننده اسلام هراسی در بریتانیا، از ماجرای مزاحمت ۸ هوادار فوتبال تیم ورزشی در نزدیکی ورزشگاه سنت آندور در بیرمنگام برای مادر و دختر مسلمان خبر داد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tellmamauk، طرفداران تیم فوتبال در نزدیکی ورزشگاه سنت آندرو در شهر بیرمنگام انگلستان برای یک مادر و دختر مسلمان مزاحمت ایجاد کرده و با ریختن آبجو به روی اتومبیل آن ها، آن دو را به مضحکه گرفته و مورد اهانت قرار دادند.

این مادر مسلمان توضیح دادکه چگونه ۸ هوادار فوتبال، با ریختن آبجو روی شیشه جلوی اتومبیل، نشستن روی کاپوت و مسخره کردن دین آنها، او و دخترش را آزار داده اند و حتی تلاش کرده اند به وسیله نقلیه آن ها وارد شوند که همین مسئله سبب ایجاد ترس در این مادر و دختر مسلمان شده است. به گفته او این حادثه در  خارج از ورزشگاه پس از پایان  مسابقه قهرمانی بین بیرمنگام سیتی و ناتنیگهام فارست در تاریخ ۱ فوریه رخ داده است.

این مادر مسلمان که خواسته ناشناس بماند همچنین گفت که در حین حادثه چندین بار بوق زده تا شاید توجه دیگر هواداران تیم خانگی یا  نگهبانان ورزشگاه را به خود جلب کند اما کسی دخالت نکرده است.

به دلیل وسعت جمعیت، این خودرو تنها با سرعت بسیار کمی قادر به حرکت بود و به دلیل وجود ایراد در یکی از درها، یکی از مزاحمین سعی داشته در را باز کند اما موفق به ورود به اتومبیل نشده است.

وی افزود که آن ها بدون هیچ نگرانی از حمله خودشان به ما فیلمبرداری می کردند و از ترس ما لذت می بردند.

خبرگزاری تل ماما به طور گسترده تری به برجسته سازی چنین آزار و اذیت های ضدمسلمانی پرداخته و خواستار رسیدگی بهتر دستگاه های اجرایی به این موضوع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha