جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/آثار علمی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب مشتمل بر ۷۶ مقاله علمی در قالب ۶ کتاب با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در سالن همایش غدیر قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این همایش، حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با تاکید بر اینکه برای این همایش ۳۰ نشست علمی و تخصصی و نظریه پردازی برگزار شده، مطرح کرد: همچنین سه مصاحبه تخصصی نیز برای همایش انجام شده است.

در ادامه سید عباس صالحی با بیان اینکه رهبر انقلاب علاوه بر دستاوردها، نقدهایی نیز به وضع موجود دارند، خاطرنشان کرد: از جمله این انتقادها کم توجهی به شعارهای انقلاب و ارزش های دینی و غفلت از ظرفیت های داخلی بوده است.

وی با اشاره به لزوم نگاه ایجابی در بررسی گذشته گفت: با وجود نقدهایی که مطرح است، دستاوردهای انقلاب بسیار بیشتر از کاستی ها بوده و در زمینه مبارزه با بی عدالتی کارهای انجام شده با گذشته قابل مقایسه نیست.

گفتنی است، آثار علمی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب مشتمل بر ۷۶ مقاله علمی در قالب ۶ کتاب با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در سالن همایش غدیر قم رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha