پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تکذیبیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان سمنان در بیانیه ای ضمن تکذیب حمایت و جانبداری این نهاد از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آورده است: هیچ نامزدی به عنوان مصداق اصلح معرفی نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، در بیانیه ای ضمن تکذیب حمایت و جانبداری این نهاد از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آورده است: هیچ نامزدی به عنوان مصداق اصلح معرفی نشده است.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا هَدَیْنَاهُ السَّبِیلَ إِمَّا شَاکِراً وَ إِمَّا کَفُوراً (سوره مبارکه انسان آیه ۳)

حضور گسترده مردم غیور استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حیات و پویایی انقلاب اسلامی ایران را در چهل و یکمین سالگرد پیروزی به رخ جهانیان کشید.

حوزه علمیه استان سمنان از حضور معنا دارد امت انقلابی خصوصا جوانان و نوجوانان که امانت‌دار این راه پر افتخار هستند و همچنین از مسئولین و دست اندرکاران برپایی باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می نماید.

ان‌شاءالله دوم اسفند ماه سال جاری شاهد حماسه ای  دیگر خواهیم بود و با توجه به اینکه در آستانه تبلیغات انتخاباتی هستیم  ضمن تشکر از همه نامزدهای انتخابات که آمادگی خود را برای به دوش گرفتن بار مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام نمودند به همه آنان توصیه می نماییم که رقابت انتخاباتی را  فرصتی برای معرفی توانمندی و برنامه های قابل اجرای خود بدانید. از این فرصت بخوبی استفاده کنید و از بد اخلاقی انتخاباتی خصوصا تخریب رقیب که نوعا وجه شرعی برای آن وجود ندارد اجتناب نمایید تا مردم بتوانند در آرامش کامل اصلح را انتخاب نمایند.

در پایان تذکر این نکته ضروری است که حوزه علمیه استان سمنان بر این اعتقاد است همه عزیزانی که شورای نگهبان صلاحیت آنها را تائید نموده است شایستگی نمایندگی مردم شریف حوزه انتخابیه خود را دارند و تشخیص اصلح وظیفه امت بصیر و انقلابی است لذا از طرف حوزه علمیه استان سمنان هیچ نامزدی به عنوان مصداق اصلح معرفی نشده است.

امیدواریم با عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) شاهد انتخاباتی حماسی با حضوری حداکثری باشیم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

محمدحسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha