جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / تجلیل شورای عالی تبلیغ استان همدان، از همسران روحانیون و مبلغین شهرستان رزن

حوزه/ گردهمایی مبلغان و روحانیون شهرستان رزن با حضور اعضای شورای تبلیغ استان همدان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات این شهرستان برگزار شد و از خدمات همسران روحانیون و مبلغان این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ظهر امروز با حضور اعضای شورای تبلیغ استان همدان، گردهمایی مبلغان و روحانیون شهرستان رزن، در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای تبلیغ و آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان، به عنوان سخنران ضمن تقدیر از فعالیت‌های مبلغان مستقر و طرح هجرت، هدف اصلی از تشکیل این جلسه را تقدیر از مجاهدت های همسران روحانیون و مبلغان عنوان کردند.

در ادامه، سه نفر  از مبلغان حاضر در جلسه، ضمن ابراز خوشحالی از حضور مسئولان استانی در شهرستان رزن و دیدار با مبلغان، به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند و از نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان، خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

در پایان برنامه نیز از همسران روحانیون و مبلغان، به پاس زحمات و خدمات صورت گرفته توسط آنها و همراهی مبلغان، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، حجت الاسلام عباس اسکندری نیز که در بحث تربیت کودک به صورت ویژه فعالیت می کند، با حضور در این مراسم ضمن اجرای برنامه های جذاب برای کودکان مبلغان، هدایایی را به آنها تقدیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha