جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / تجلیل شورای عالی تبلیغ استان همدان، از همسران روحانیون و مبلغین شهرستان رزن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم، می‌بینیم که توقفی در سلسله روحانیت شیعه ایجاد نشده است، و این امانت امروز در دستان من و شما است؛ امانتی که علما در دوران پهلوی با تمام سختی‌ها از آن حفاظت کردند و آن را به ما رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطلفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از همسران روحانیون و مبلغان شهرستان رزن، با بیان اینکه هدف اصلی ما، تقویت دین الهی است، اظهار کرد: ۱۲ قرن است که در زمان غیبت حضرت مهدی(عج) دین خدا را حوزه‌های علمیه و علما حفظ کرده‌اند و امروز این وظیفه بر عهده من و شما است.

وی افزود: اگر به تاریخ نگاه کنیم، می‌بینیم که توقفی در سلسله روحانیت شیعه ایجاد نشده است و این امانت امروز در دستان من و شما است؛ امانتی که علما در دوران پهلوی با تمام سختی‌ها از آن حفاظت کردند و آن را به ما رساندند.

آیت الله موسوی اصفهانی بر لزوم رسیدگی به مشکلات مبلغان اشاره کرد و گفت: هر جایی که شما قدم بگذارید، مشکلاتی وجود دارد، اما این به معنای آن نیست که از رسیدگی به مشکلات شما فرار کنیم و قطعا باید نیازهای شما برطرف شود.

وی خطاب به همسران مبلغان طرح هجرت و مستقر، خاطرنشان کرد: خانواده‌های این مبلغان باید بدانند که همسرانشان، سربازان امام زمان(عج) هستند و باید قدردان این نعمت الهی باشند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه این انقلاب به برکت روحانیت شکل گرفت، گفت: با حرکت یک مرجع جان بر کف و سپس حرکت علمای دین به دنبال ایشان این انقلاب، در کنار همراهی مردم به پیروزی رسید.

وی با تأکید بر اینکه بزرگان ما، در زمان تبلیغ خود نیز با مشکلات بسیاری روبه رو بودند، یادآور شد: آیت الله جنتی سه سال را در اسدآباد و آیت الله مومن سه سال را در تویسرکان، به خاطر پشتیبانی از امام خمینی(ره) در تبعید بودند و این افراد جزو افتخارات حوزه های علمیه به حساب می آیند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه امروز در جایگاه خوبی در دنیا قرار داریم، اظهار کرد: پس از ترور سردار سلیمانی، آمریکا تهدید کرد، اگر ایران انتقام بگیرد ۵۲ نقطه در ایران را خواهیم زد، اما نکته قابل توجه این است که، این چه تکیه گاه محکمی است که رهبر معظم انقلاب به آن تکیه دارد و دستور فرمودند تا مواضع آمریکا را بزنیم و چنان زدیم که حتی جرأت نکردند یک نقطه از ۵۲ نقطه ای که ادعا می کردند را بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha