چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / تجلیل شورای عالی تبلیغ استان همدان، از همسران روحانیون و مبلغین شهرستان رزن

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: روحانیون به عنوان پدر جامعه منطقه خود باید با مدیریت صحیح تلاش کنند تا در محل تبلیغی آسیبی ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از همسران روحانیون و مبلغان شهرستان رزن، با اشاره به مصوبات شورای تبلیغ استان همدان، اظهار کرد: در شورای تبلیغ مصوب شد تا اعضا، با حضور در تک تک روستاها از زحمات مبلغان در این مناطق تقدیر کنند، اما محدودیت ها در زمان و مکان، این توفیق را از ما گرفت.

وی، دور شدن از منزل و توجه مبلغان به امر تبلیغ را موضوعی ستودنی عنوان کرد و گفت: این یک واقعیت است که هیچ کجا، ما طلبه ها به اندازه قم، از نظر مکانی، آرامش نداریم و لذا هجرت برای تبلیغ فضیلتی است که باید، قدر آن را بدانید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه فلسفه دوم حضور در این جلسه، تقدیر از خواهران بزرگواری است که با شما همراه هستند، ابراز داشت: این همراهی حتی اینکه اگر کاری هم انجام نشود، خود یک جهاد در راه خداوند است.

وی با تأکید بر اینکه مبلغان مستقر، با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، یادآور شد: ما به اینجا آمده ایم تا از نزدیک به مشکلات شما گوش دهیم.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات، خاطرنشان کرد: در شورای تبلیغ استان مصوب شد تا دوستان طلبه و مبلغان به صورت مصداقی در بحث انتخابات شرکت نکنند.

وی افزود: حمایت مصداقی شما از افراد حاضر در عرصه انتخابات، قطعا مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، بنابراین روحانیون به عنوان پدر جامعه منطقه خود باید آن جا را مدیریت کنند و تلاش کنند تا در محل تبلیغی خود دچار آسیب نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان، هدف اصلی تشکیل این جلسه را تقدیر و تشکر از همت بالای روحانیون و خانواده های آنان عنوان کرد و گفت: هیچ گاه به بزرگی و کوچکی روستای خود نباید فکر کنید.

وی تصریح کرد: خیلی ها که در دنیا دارای اسم و رسمی هستند، در قیامت نسبت به کسانی که در گمنانی مشغول خدمت بودند، دارای جایگاه پایین تری خواهند بود، و لذا آنچه در این کار مهم است، هدایت مخلصانه توسط مبلغان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha