پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فیروزی مدیر مدرسه علمیه نقده

حوزه/ مبارزه با تنبلی و بی‌ارادگی اولین پله غلبه بر ناامیدی است و همین عوامل در طلاب ایجاد انگیزه زندگی کرده و هدف طلبگی را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حسین فیروزی، امروز در جمع طلاب شهرستان نقده که در حسینیه مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اولین عامل موفقیت طلبه، شناخت استعدادهای خود است و اگر طلبه‌ای استعدادهای خود را نشناسد و آن‌ها را کشف نکند، در مسیر طلبگی با ناامیدی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: مبارزه با تنبلی و بی‌ارادگی اولین پله غلبه بر ناامیدی است و همین عوامل در طلبه ایجاد انگیزه زندگی کرده و هدف طلبگی را مشخص می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نقده افزود: اقتضای فطرت هر انسانی هدایت او به صراط مستقیم است و اگر انسان به دنبال هدایت باشد خدای متعال دست او را خواهد گرفت.

وی در پایان با بیان این نکته که طلبه باید در همه حال به یاد امام عصر(عج) باشد، گفت: تبعیت از فطرت و شکرگزاری پرودگار عالم زمینه هدایت انسان را فراهم می‌سازد و طلبه باید در همه حال به یاد امام عصر(عج) بوده و از محیط‌هایی که انسان را در مسیر خود ناامید می‌کند دور بماند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha