جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد عیسی رضایی درکاشان

حوزه/ شهید مدافع حرم محمدعیسی رضایی با داشتن چهار فرزند و حضور ۴ سال به صورت دائم در جبهه سوریه علیه داعش تنها ۲۰ روز توانست دختر ۵ سال اش را ببیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدعیسی رضایی، در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان به تأثیرگذاری خون شهدا در وحدت امت اسلامی اشاره کرد و گفت: وحدت ایجاد شده در جهان اسلام به برکت خون شهداست.

امام جمعه راوند با اشاره به نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت در جهان اسلام، افزود: این سردار رشید اسلام و همرزمان شهیدش با تقدیم خونشان وحدت امت اسلامی را تضمین کردند.

وی به نقش بسیار مهم فاطمیون افغانستان در بیرون راندن داعش از سوریه اشاره کرد و ابراز داشت: شهید مدافع حرم محمدعیسی رضایی با داشتن چهار فرزند و حضور ۴ سال به صورت دائم در جبهه سوریه علیه داعش تنها ۲۰ روز توانست دختر ۵ سال اش را ببیند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی به دهان یاوه گویی های استکبار جهانی و صهیونیست غاصب بود.

امام جمعه راوند در پایان حضور حداکثری و با عظمت مردم در انتخابات دوم اسفند را انتقام سخت دیگری از استکبار دانست و تصریح کرد: قطعا مردم عزیز با آراء خود تیر به تابوت آمریکایی ها و اسرائیلی ها در منطقه خواهند زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha