جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آيت الله مهدوي

حوزه/ آیت الله مهدوی گفت: در این انتخابات دو نکته اهمیت دارد؛ در وهله اول شرکت در انتخابات و افزایش آمار مشارکت است، چرا که دشمنان روی آمارها حساس هستند و انتخاب فرد صالح و اصلح یکی دیگر از وظایف رأی دهندگان است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عصر امروز در جلسه ای که با موضوع انتخابات در جمع طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکست نقشه های دشمن در دلسرد نمودن ملت ایران، اظهار کرد: دشمن همیشه تبلیغ خود را می کند تا ببیند آیا تبلیغات او مشتری دارد، در حالی که شهید نمودن سردار سلیمانی، باعث افزایش بصیرت مردم شد.

وی با بیان این که شهادت و حضور حماسی ملت ایران در تشییع شهید سلیمانی نقشه های دشمن را در اغتشاشات پیش از آن به هم ریخت، گفت: حماقت دشمن در این است که هزاران دلار پول خرج می کند تا یک جاسوس را تربیت کند، اما با یک کار خلاف که انجام می دهد میلیون ها انسان را علیه خود بیدار می کند.

آیت الله مهدوی با تاکید بر تاثیرات معنوی ایران در سایر ملت ها، تصریح کرد: مراسمی که در هندوستان و پاکستان برای سردار سلیمانی گرفتند بی نظیر بود و این نفوذ معنوی ایران و لطف الهی که در زندگی و شهادت شهید سلیمانی وجود داشت را می رساند.

وی افزود: نکته بعدی در خصوص حضور در انتخابات است که یک آزمون دیگر برای ملت ایران به شمار می رود و البته تعداد اندکی هستند که هنوز برای شرکت در انتخابات دچار تردید می باشند که این نشان می دهد هنوز بصیرت ندارند و اخبار دشمن روی آنها اثر گذاشته است.

عضو خبرگان رهبری  توجه به اخبار شبکه های ماهواره ای معاند را از عوامل ایجاد شک و تردید در دل ها دانست و عنوان کرد: دشمن دنبال همین است تا خبرهای دروغ را منتقل کند و با اختلاف و ایجاد دوقطبی عده ای را فریب دهد و عده ای را جاسوس خود کند، هم چنان که در اغتشاشات گذشته ۱۵۰ گروه از این افراد دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این انتخابات دو نکته اهمیت دارد؛ در وهله اول شرکت در انتخابات و افزایش آمار مشارکت است، چرا که دشمنان روی آمارها حساس هستند و اگر این آمارها بالا برود دشمنان را عصبانی و ناراحت می کند.

آیت الله مهدوی، انتخاب فرد صالح و اصلح را یکی دیگر از وظایف رأی دهندگان برشمرد و ادامه داد: رهبرانقلاب در انتخابات گذشته نکته ای را اضافه کردند و فرمودند اگر زمانی کاندیداهایی را نشناختید می توانید از حامیان آنها این شناخت را به دست آورید.

عضو خبرگان رهبری، نتیجه عدم احترام به نظر اکثریت را بروز اختلاف بیان کرد و گفت: این گروه ها خیال می کنند اگر اتحاد شد از نظر شخصی خود گذشته اند، در حالی که ما نباید نظر خود را به بقیه تحمیل کنیم، بلکه باید به اکثریت احترام بگذاریم و این بهترین راه و یک امرعقلایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha