سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: کم‌توجهی و بی‌توجهی بسیاری از نمایندگان به مشکلات معیشتی مردم که یکی از مطالبات جدی جامعه است، سبب بروز نارضایتی‌های عمومی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه خوزستان، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با بیان اینکه قوی یا ضعیف بودن مجلس آینده به انتخاب شما مردم بستگی دارد، اظهار داشت: مجلس امروز اگر ضعیف است ما ضعیف انتخاب کردیم! منتخبان و مسئولان ما یا منتسبان به ما هستند یا منتخب ما؛ به همین دلیل از این‌ پس بعد از گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

مجلس فعلی در تراز انقلاب اسلامی نیست

وی با بیان اینکه مجلس فعلی در تراز انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: کم‌توجهی و بی‌توجهی بسیاری از نمایندگان به مشکلات معیشتی مردم که یکی از مطالبات جدی جامعه است، سبب بروز نارضایتی‌های عمومی شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد، با ابراز گله‌مندی از مجلس فعلی، گفت: نمایندگان مردم می‌توانستند با نظارت دقیق، وادار کردن دولت‌مردان به تمرکز بر رفع مشکلات اقتصادی و توجه به مطالبات مردم عامل امیدوارکننده مردم باشند، اما متأسفانه روز به روز وضعیت کشور و اقدامات بد دولت را به حال خود رها کردند.

چه کسانی باید به عنوان نماینده مجلس انتخاب شوند!؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان پیرامون مجلس آینده، تصریح کرد: باید در انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنیم که «جهادی و انقلابی باشند»، «شب و روز نشناسند»، «ناظر بر رفتارهای دولتمردان باشند»، «مسائل معیشتی و اقتصادی را در اولویت قرار دهند» و «به‌ دنبال ایجاد ظرفیت‌های گوناگون برای اشتغال جوانان باشند» و فقط با این ویژگی‌ها و شرایط است که می‌توانیم به مجلس تراز انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شویم.

برجام؛ ننگی برای انقلاب

امام جمعه اهواز برجام را ننگی برای انقلاب عنوان کرد و گفت: در مجلس فعلی، تعداد بسیار زیادی از نمایندگان حمایت غیر قابل توجیهی از اقدامات بد دولت داشتند که عمدتاً خلاف منابع ملی بود و آن هنگامی‌ که رهبری نهیب می‌زد و مردم مطالبه می‌کردند جا داشت نمایندگان در کنار مردم قرار می‌گرفتند و معیشت و اشتغال جوانان را اولویت قرار می‌دادند، نه برجامی که برای انقلاب اسلامی سراسر ننگ بود.

اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه امروزه دیگر چیزی به نام اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم، تأکید کرد: آنچه امروز مطرح است، همان صف‌بندی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «نماینده انقلابی و غیرانقلابی» است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره تبلیغات میلیونی و میلیاردی برخی نمایندگان، گفت: من نمی‌دانم این پول‌ها از کجا می‌آید، اما اگر مشاهده کردید که برخی از نمایندگان سفره‌های کذایی گسترده‌اند بدانید که دلیل بر عدم لیاقت آن‌ها بوده و تبلیغات میلیونی و میلیاردی و ابراز برخی شاخصه‌های دروغ دلیلی بر عدم لیاقت است.

جریان انقلابی لیستی واحد در انتخابات داشته باشند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد با تأکید بر ائتلاف نیروها و جریان انقلابی کشور، تصریح کرد: متأسفانه در طول سالیان گذشته اختلاف‌ سلیقه افراد انقلابی در ایام انتخابات سبب شد که لیست‌های متعددی اعلام شود و با توجه به اینکه در مقابل آن‌ها یک لیست واحد اعلام شد، جریان انقلابی شکست خورد.

وی در پایان گفت: با کمال تأسف مشاهده می‌شود برخی از طیف‌های انقلابی به‌ جای اینکه عزم خود را جزم کنند برای برخورداری از یک مجلس تراز انقلاب اسلامی، در پیچ‌ و خم سلیقه‌های متفاوت مانده‌ و از هم جدا شدند؛ از این رو اگر موقعیت‌ها را خوب درک کنیم و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نظر گیریم، در می یابیم که انتخاب کاندیدای شایسته، نیازمند کنار گذاشتن سلیقه‌ها است، پس بیایید کنار یکدیگر باشیم و مجلسی انقلابی بسازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha