جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با اشاره به جایگاه مهم بانوان در آخرالزمان، از ورود روحانیت به عرصه تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی انتقاد کرد و گفت: روحانیت از تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در جلسه درس اخلاق حوزه علمیه اهواز، با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در آخرالزمان، گفت: در میان ٣١٣ نفر اصحاب خاص امام زمان(عج)، ۵٠ نفر از بانوان هستند و این به جایگاه ویژه بانوان در آخرالزمان اشاره دارد که قرار است نقش مهمی را در جامعه اسلامی ایفا کنند.

وی با تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: قاتلِ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشقی الأولین و الآخرین زمان ما است؛ چرا که اکنون جنایتکارتر از آمریکا در عالم، رژیمی وجود ندارد و این مقام و قرب الهی سردار محبوب ماست که خداوند شهادتش را به دست شقی‌ترین انسان‌ها قرار داده‌ است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، گفت: بنده قبلاً گفته‌ام و اکنون نیز می‌گویم در شأن روحانیت نیست که نمایندگانی را جهت حمایت معرفی نمایند و برای آن‌ها تبلیغ کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با ورود روحانیت در معرفی و تبلیغ برای کاندیداها مخالف بوده و تجربه بنده از اول انقلاب تاکنون این است که این کار برای روحانیت مضر است و هر جا که چنین اتفاقی افتاده به ضرر ما بوده ‌است.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: اینکه عده‌ای غیر از روحانیت، از مؤمنین و متدینین بخواهند بررسی کنند و اصلح را معرفی و تبلیغ کنند، کار پسندیده‌ای است.

وی در پایان وظیفه روحانیت در انتخابات را تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم؛ البته حضور پای صندوق رأی یک تکلیف است؛ در شرایطی که تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار گرفته، این حضور به معنای دفاع از اسلام و دشمنی با کفر بوده و خالی کردن عرصه، یقینا به سود دشمنان ایران و انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha