جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجتی گفت: وصیت‌نامه سردار سلیمانی محصول اشراق و الهامی است که خداوند سبحان در «چله ریاضت» میدان جهاد اکبر و اَصغر بر قلب او افاضه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در رابطه با وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: آنچه از وصیت‌نامه نورانی و الهی سیاسی حاج قاسم شنیدیم و خواندیم، ثمره چهل سال مجاهدت وی و در واقع یک «پایان‌نامه» و «درس‌نامه» سبک زندگی مجاهدانه اسلامی است.

وی با بیان اینکه سراسر عمر سردار سلیمانی زندگی به رنگ محمد و آل محمد(ص) بود، گفت: اکنون تبیین و عمل به این وصیت‌نامه قطعاً راه را برای نیل به اهداف گام دوم انقلاب اسلامی که امام خامنه‌ای خودسازی را پیش زمینه مرحله تمدن سازی انقلاب اسلامی می‌دانند، هموار می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجتی با اشاره به وظیفه هادیان فرهنگی جامعه در این خصوص، تصریح کرد: اکنون ائمه جمعه و جماعات مساجد، اساتید دانشگاه، مدیران حوزه‌های علمیه، معلمان مدارس، مربیان حلقه‌های تربیتی‌ و بانیان هیئات مذهبی باید با اهتمام جدی به برگزاری جلسات تدریس، تبیین و روخوانی این وصیت‌نامه الهی، نسل جوان را از این مائده آسمانی بهره‌مند کرده و موجبات تهذیب و بصیرت بیش از پیش آنان را فراهم آورند.

وی در پایان گفت: بی‌شک همان‌گونه که به تعبیر استاد مطهری، کتاب سیاحت غرب مرحوم آقا نجفی(ره) محصول مکاشفات او بود، این وصیت‌نامه نیز محصول اشراق و الهامی است که خداوند سبحان در «چله ریاضت» میدان جهاد اکبر و اَصغر بر قلب شهید سلیمانی افاضه کرد؛ پس توجه به این مهم را وظیفه خود بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریم قاسمی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    بنده از شهرستان اندیکا دارای سی هشت سال سن و شیش نفر عیال خانواده ام میباشد حدود دوازده سالی است که دیسک کمر دارم توان خرج ومخارج زندگی ام را ندارم از شما برادر محترم تقاضای کمک را دارم