پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماندگاری

حوزه/ کسانی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید که اهل حساب‌وکتاب و ایمان به قیامت باشند و بیت‌المال را حیف‌ومیل نکنند و اهل لابی‌گری و معامله‌گری نباشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در جمع عاشقان و منتظران در مسجد مقدس جمکران به تبیین ویژگی‌های مکتب حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) پرداخت و اظهار کرد: فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) باور به قیامت داشتند، امام خمینی (ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به قیامت باور داشتند.

وی ادامه داد: نشانه کسانی که به قیامت باور دارند این است که اهل حساب‌وکتاب اعمال و رفتارشان هستند. خدا از ماه خواسته اهل حساب‌وکتاب باشیم. حاج قاسم سلیمانی چون باور به قیامت دارد می‌داند هر جا هست در حکومت خداست و باید حساب پس دهند.

سخنران این مراسم  با تأکید بر اینکه مسئولین باید باور کنند اگر کسی در این دنیا از آنان حساب‌وکتاب نخواست در قیامت باید جوابگوی کارهای خودشان باشند، گفت: اگر مسئولین اهل حساب‌وکتاب بودند در این چهل‌ویک سال حتی یک اختلاس در این کشورانجام نمی‌شد، کسی حقوق نجومی نمی‌گرفت و به بیت‌المال دست‌درازی نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری افزود: انتخابات مجلس در پیش است، کسانی را انتخاب کنید که اهل حساب‌وکتاب باشند و بیت‌المال را حیف‌ومیل نکنند و اهل لابی‌گری و معامله‌گری نباشند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که به قیامت اعتقاددارند وعده دروغ به مردم نمی‌دهند، بیان کرد: دروغ‌ها و وعده‌های توخالی اگر در این دنیا رسوا نشود حتماً در قیامت رسوا خواهد شد. اگر ما باور به قیامت داشته باشیم و کسانی را که به قیامت باور دارند برای مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل ملت است انتخاب کنیم می‌توانیم ادعا کنیم دنبال زمینه‌سازی برای ظهور و اتصال این نظام الهی به حکومت جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) هستیم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha