پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر دیدار چهره به چهره مدیران مدارس علمیه با جوانان و جذب استعدادهای برتر برای تحصیل در حوزه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار امام جمعه شهرستان آوج ضمن قدردانی از فعالیت ها، تلاش ها و اهتمام جدی در راه اندازی مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع)، گفت: مقام و مسئولیت در نظام دینی و اسلامی، امانتی بزرگ برای خدمت خالصانه است و امروز مسئولیت ما، اهتمام و جدیت در ارتقاء سطح مدارس علمیه است.

وی افزود: استان قزوین از شهرهای کهن و دارای فرهیختگان حوزوی و علمی بسیار بوده و شهرستان آوج نیز از این قاعده مستثنی نیست و در گذشته عالمان و فرهیختگانی از این شهر برخاسته اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: خوشبختانه حوزه علمیه شهر آوج به لحاظ تهذیبی، آموزشی و اخلاقی از رتبه خوبی برخوردار است، اما فضای آموزشی که طلاب مدرسه در آن مشغول تحصیل هستند مناسب نیست و یکی از برنامه های جدی ما تلاش برای احداث مدارس علمیه جدید در استان است.

ضرورت دیدار چهره به چهره با جوانان

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به جذب طلاب فاضل و توانمند در حوزه علمیه شهرستان آوج، بیان کرد: امروز باید تمام تلاش مسئولان مدرسه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان آوج این باشد که طلاب بااستعداد و علاقه مند را جذب کنند. دیدارهای چهره به چهره با جوانان یکی از برنامه های ارزشمندی است که امام جمعه آوج آن را پیگیری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند نماینده ولی فقیه در قزوین، بیان کرد: حمایت های نماینده حضرت آقا در استان، موجب دلگرمی مسئولان حوزه است.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از تلاش های حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه آوج در تأسیس و راه اندازی مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha