پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: کاندیدایی که بخواهد با خریدن رأی و ریخت و پاش نماینده شود، بدانید این شخص قطعاً نماینده خوبی نخواهد شد، زیرا کسی که رأی مردم را می خرد، رأی مردم را به قیمت بالاتری هم خواهد فروخت.

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بر تلاش برای انتخابات خوب تأکید کرد و گفت: دشمنان با تبلیغات شبانه روزی تلاش می کنند تا یک انتخابات پرشور شکل نگیرد و مکرر در بوق های مسموم تبلیغاتی خود می دمند تا مردم را از اصل انتخابات ناامید کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: سخن ما به مردم عزیز این است با وجود همه گلایه ها و اعتراض های به حقی که دارند، اصل انتخابات را از نماینده های ناکارآمد جدا بدانند و در انتخابات شرکت کنند، همچنان که مردم با همه گلایه هایی که دارند برای تقویت اصل نظام در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کردند. 

خدری ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مشارکت پایین شکل بگیرد تا بتواند بیشتر به نظام و کشور فشار وارد کند و اصل ایران و ایرانی را در معرض خطر قرار دهد، لذا رهبر عزیز انقلاب فرمودند؛ حتی کسانی که نسبت به اصل نظام هم مشکل دارند به خاطر ایران بیایند و شرکت کنند.

امام جمعه چغادک افزود: براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خصوصیات یک نماینده خوب این است که مؤمن باشد و باور داشته باشد، به معنای واقعی کلمه انقلابی باشد نه ادعای انقلابی گری داشته باشد، شجاع بودن و از موضع گیری در مقابل باطل نترسد و دارای روحیه جهادی و کارآمد باشد و به معنای واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد.

وی اضافه کرد: اگر کسی نتوانست چنین شخصی را بشناسد، لازم است به افراد بصیر و مورد اعتماد مراجعه کند و باید توجه کنیم که بسیاری از گلایه هایی که امروز مردم ما دارند هم به انتخاب نادرست برمی گردد؛ اگر نماینده خوب انتخاب می کردیم و اگر از نمایندگان مطالبه گری می کردیم و زیر سؤال می بردیم امروز وضعیت مجلس ما به اینجا کشیده نمی شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در ایام انتخابات عده ای با ظاهرنمایی و خیرخواهی برای فریب مردم تلاش می کنند، لازم است پیشینه افراد براساس شاخصه هایی که شمرده شد، به خوبی مورد دقت قرار گیرد؛ نامزدهای انتخابات که بین شما می آیند نگذارید که فقط سخنرانی کنند و بروند، بلکه نسبت به گذشته مدیریتی شان مورد سؤال و بازخواست قرار دهید که آیا در موقعیت های قبلی موفق بوده اند یا نه؟ و آیا برای یک مجلس خوب و قوی برنامه خوب و قوی دارند یا خیر؟

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه بسیاری از افراد را باید از اطرافیان و طرفدارانی که در ستادهایشان مشغول می شوند باید شناخت، گفت: اگر کسانی سعی کردند از راه های غیرقانونی و غیرشرعی تبلیغات و ریخت و پاش کنند بدانید که این شخص نماینده خوبی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: کاندیدایی که بخواهد با خریدن رأی و ریخت و پاش نماینده شود، بدانید این شخص قطعاً نماینده خوبی نخواهد شد، زیرا کسی که رأی مردم را می خرد، رأی مردم را به قیمت بالاتری هم خواهد فروخت. مردم باید برای رأی خود ارزش قائل باشند و خدای نخواسته بی جهت رأی خود را مورد سوءاستفاده دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha