جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ جشن میلاد کوثر در مدرسه علمیه ولیعصر (عج)تبریز

حوزه/ استاد حوزه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان این فرصت برای مردم فراهم شده که به صورت مستقیم بتوانند در آینده و سرنوشت کشور خود سهیم شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز، در حسینیه این مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ایمانی، از اساتید حوزه، در این مراسم با اشاره به نقش حضرت زهرا(ع) در هدایت خلق به سوی خداوند، گفت: حضرت رسول(ص) فرمودند: «أنا مدینة العلم و علی بابها»، چون ائمه(ع) از نور واحد هستند پس همه آنها باب علم هستند. آنها نمونه اعلای هدایت هستند و دین هم چیزی جز هدایت نیست و هدایت هم با ولایت الهی امکان پذیر است، بنابراین در اینجا شأن ائمه(ع) و أم الائمه(س) مشخص می شود.

وی در ادامه افزود: حیات یک جامعه به میزان مشارکت افراد در تصمیمات سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی آن‌هاست. اگر مشارکت افراد در جامعه ضعیف باشد به معنی آن است که جامعه حیات لازم را ندارد، بنابراین شرکت در انتخابات دوم اسفند یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

استاد حوزه یادآور شد: امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان این فرصت برای مردم ما فراهم شده است که  به صورت مستقیم بتوانند در آینده و سرنوشت کشور خود سهیم شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha