پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را با هدف جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کند و مردم باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید احمد خاتمی، امروز در جمع پرسنل و کارکنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمن در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: لازمه مقابله با دسیسه دشمنان دشمن‌شناسی و آشنایی با ترفندهای آنان است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند نظام اسلامی محو شود و این هدف و دسیسه را به پشتیبانی و حمایت ملت به گور خواهند برد، تصریح کرد: مردم سرمایه هر نظام هستند و راهبرد دشمن جداکردن مردم از نظام و فشارهای اقتصادی گامی در تحقق این اهداف شوم است.

وی با بیان اینکه گرانی‌های افسارگسیخته که هیچ مرزی نمی‌شناسد برای این است که مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست بکشند، افزود: دشمن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را با هدف جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کند و مردم باید هوشیار باشند و بخشی از مشکلات اقتصادی به دلیل سوء مدیریت مسئولان است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دومین شیوه دشمن برای جداکردن مردم از نظام القای ناامیدی در جامعه است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال القای توهم نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران در جامعه است.

وی با بیان اینکه در جنگ خندق نیز چنین دسیسه‌ای شکل گرفت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در شیب سقوط نیست و در حال امتحان سخت است که بخشی از آزمون پایان امسال است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی با رهبری‌های فرزانه مقام‌ معظم رهبری تداوم دارد تا به صاحبش امام مهدی(عج) برسد، افزود: امسال حضور مردم در ۱۸ استان کشور پرشورتر از سال گذشته و در هفت استان به اندازه سال گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند که نشان از پایبندی و دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو دشمن در تلاش است مشارکت مردم در انتخابات را به کمتر از ۵۰ درصد برساند و مردم باید هوشیار باشند، گفت: کسی که ادعای عدم شرکت در انتخابات را دارد یک ساده‌لوح است که از دشمنان و بیگانگان خط گرفته است و شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را تأیید کرده و افراد تغییرپذیر هستند و مردم باید انقلابی‌ترین، شجاع‌ترین و اصلح‌ترین نماینده را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha