جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 دعای سلامتی سیدعلی گیلانی در اجلاس احزاب حریت کشمیر

حوزه/ شرکت کنندگان در جلسه فوق العاده ای که روز گذشته توسط اعضای احزاب آزادیخواه جامو و کشمیر در اسلام آباد پاکستان برگزار شد، برای بهبودی حال رهبرشان سیدعلی گیلانی دعا کردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kmsnews، یک جلسه فوق العاده با حضور اعضای احزاب حریت در جامو و کشمیر که در اسلام آباد پاکستان برگزار شد، شرکت کنندگان خواستار دعا برای بهبودی حال سید علی گیلانی، رهبر این حزب شدند.

محمد حسین خطیب، دبیرکل همایش احزاب حریت آزادیخواه جامو و کشمیر، از شهروندان کشمیر، امت اسلامی پاکستان و مسلمانان سرتار جهان خواستند برای بهبود حال رهبر این حزب دعا کنند.

 در این جلسه همچنین از وضعیت وخیم در کشمیر اشغالی ابراز نگرانی شد. و سرکوب مردم آزادیخواه کشمیر به دست نظامیان هندی، نقض حقوق بشر خطاب شده و به شدت محکوم گردید. شرکت کنندگان در این اجلاس همچنین نسبت به ادامه محاصره دره کشمیر اعتراض کردند، این درحالی است که سال گذشته پس از اینکه سرزمین کشمیر در ۵ آگوست به دو منطقه تقسیم گردید، دولت هند وضعیت ویژه نظامی در کشمیر را لغو کرد.

شرکت کنندگان در اجلاس همچنین قتل عبدالغنی دار الیاس عبدالله غزالی، رئیس سابق تحریک المجاهدین را محکوم کردند که روز گذشته توسط پرسنل آژانس های مخفی هند در مسجدی در منطقه میسوما در سرینگر به شهادت رسید.  

به گفته برگزارکنندگان دولت هند ، تحت یک توطئه برنامه ریزی شده ، رهبران آزادیخواه را می کشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha