پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم جشن حضرت زهرا

حوزه/ به مناسبت میلاد حضرت صدیقه کبری(س)، آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) میزبان مراسم جشن بانوی دو عالم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، شامگاه شنبه در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، استاد حوزه در این مراسم، دیدگاه شیعیان را پیرامون اهل بیت(ع) مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) از خداوند نقل می کند که نام این بانو زهرا(س) شد، چرا که به نور فاطمه زهرا(س) تمام آسمان ها و زمین ها ظهور پیدا کردند.

مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود انتخاب نماینده اصلح در انتخابات را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: انتخاب اصلح بسیار سخت است، خداوند خطاب می کند، مؤمنی می تواند موفق باشد که برای خدا شریک قرار ندهد، از این رو نماینده ای که می خواهد به مجلس برود که غیر از خداوند، چشم امید به دیگری نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی به فرق میان مؤمن و مسلمان اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از کاندیداها سؤال کردند چرا ما را رد صلاحیت کرده اند، مگر ما مسلمان نیستیم، مؤمن با مسلمان تفاوت دارد، چرا که شمر و عمر بن سعد نیز مسلمان بوده اند، نماینده ای به درد می خورد که اگر بر سر میز مذاکره نشست، طرف مذاکره را هم وزن خداوند نداند، این قدر جرأت داشته باشد که حرف خدا و دین را بزند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از 100 خادم بقاع متبرکه استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

همچنین بیش از 100 کیلو کیک نیز بین زائران و مجاوران که در مراسم جشن حضرت فاطمه زهرا(س) حضور داشتند، توزیع شد.

نورافشانی، مدیحه سرایی و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha