پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده از راه‌اندازی هیأت های اندیشه‌ورز در سازمان تبلیغات خوزستان خبر داد و گفت: تلاش شده در این هیأت بهره‌برداری‌های نظری خوبی برای تقویت سطح فرهنگی استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در حاشیه آیین افتتاحیه دارالقرآن الکریم امام رضا(ع) شهرستان کارون، اظهار داشت: بخش هیأت های اندیشه‌ورز در سازمان تبلیغات استان راه‌اندازی شده که در این بخش فعالان و اندیشه‌ورزان قرآنی، بانوان، مساجد، هیأت و ورزشکاران هر کدام دعوت و با آن‌ها گفت و گو و مشورت می‌شود که چگونه می‌توان این فعالیت‌ها را به نحوی انجام دهیم که اثرات بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تلاش شده در هیأت های اندیشه ورز بهره‌برداری‌های نظری خوبی برای تقویت سطح فرهنگی استان صورت گیرد، افزود: در این راستا با برخی گروه‌ها جلساتی برگزار شده که با شنیدن صحبت‌های آن‌ها راه‌حل و راهکار استخراج خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام نبی زاده با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان دارالقرآن امام رضا(ع) شهرستان کارون، افزود: تلاش شده از این ساختمان استفاده خوبی در جهت توسعه کارهای فرهنگی در این شهرستان صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: اکنون این ساختمان سه منظوره است که شامل دارالقرآن، اداره تبلیغات شهرستان کارون و دبیرستان دخترانه صدرا خواهد بود.

‌حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: فضای تفریحی نیز در بیرون از این ساختمان تدارک دیده شده که مادران بتوانند فرزندان خود را در هنگام کلاس‌ها و دوره‌ها در آن سرگرم کنند.

‌وی در پایان تصریح کرد: یکی از راهبردهای اصلی سازمان تبلیغات در کار فرهنگی انجام آن به‌ صورت مردمی است؛ به‌ طوری‌ که در نهایت ما نقش حامی و کمک‌کننده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha