جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نص وصية سيد شهداء المقاومة "الفريق الحاج قاسم سليماني"

حوزه/ سرلشکر ایزدی با اشاره به حضور توفنده مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: فقط در کشور هندوستان بیش از ۵۴۰ مراسم برای بزرگداشت سردار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی، معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج احمد سوداگر که با حضور علما، فضلا، روحانیون، مسئولان و اقشار مردم در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها و راه امام حسین(ع) است که به فرموده امام راحل، همچون اباعبدالله الحسین(ع) وارد جنگ شدیم و مثل او باید به شهادت برسیم.

وی تصریح کرد: مسیر انقلاب به نام ثارالله شکل گرفت و به رهبری امام پیش رفت و در همه صحنه‌ها یک حقیقت روشن دیده می‌شود و آن برق چشمان مردان و زنانی است که برای اعتلای کلمه «لاَ إِلَهَ إِلاَّ اَللَّهُ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ» حماسه آفریدند.

سرلشکر ایزدی اظهار کرد: در این مسیر یک حقیقت بزرگ و بالندگی یک ملت تحت رهبری ولایت دیده می‌شود و نمونه آن دزفول قهرمان است که در آن آیت الله قاضی و مردم ولایتی آن در سخت‌ترین شرایط تحت لوای توحید با حضور و اجتماع خود نه‌تنها در دزفول به‌عنوان دژ مستحکم انقلاب بلکه الهام‌بخش در جبهه‌های نبرد نیز تأثیرگذار بودند.

معاون راهبردی فرماندهی کل قوا، افزود: انقلاب و حرکت اسلام ناب و علمای بزرگ چون شیخ انصاری در ایران اسلامی برکت و هویت ایجاد کرد و اوج آن، حضور توفنده مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی است که به نقلی بیش از ۵۰ میلیون نفر در تشییع و در دیگر مراسمات در کشورهای مختلف حضور یافتند.

وی افزود: فقط در کشور هندوستان بیش از ۵۴۰ مراسم برای بزرگداشت سردار برگزار شد.

سرلشکر ایزدی تأکید کرد: بزرگان و سردارانی که در بستر اسلام ناب تربیت شده‌اند، نه‌تنها اثرات فیزیکی دارند بلکه اثرات شگرف معنوی نیز دارند.

سرلشکر ایزدی در پایان با اشاره به اقدامات انقلابی شهید سوداگر، گفت: شهید جانباز حاج احمد سوداگر بیش از ۸ بار در صحنه‌های خون و شرف، در خط مقدم جبهه مجروح شد، اما در همان حالت با پای قطع شده و پیکر رنجور از صدمات شیمیایی در صحنه‌های دفاع مقدس تأثیرگذار بود و بعد از آن نیز در گسترش فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت تلاش بی‌نظیر داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha