جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر گرجی

حوزه/مسئول قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی گفت: قرارگاه مرکزی اعزام مبلغین انقلابی باهدف اعزام مبلغین انقلابی به شهرهای مختلف برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تشکیل‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تشکیل قرارگاه مرکزی اعزام مبلغین انقلابی در شهر قم اظهار داشت: باهمت جمعی از فعالان جهادی انقلابی حوزه و مجموعه‌های مختلف حوزوی از جمله تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی، قرارگاه اساتید انقلابی، شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی و مجمع نمایندگان طلاب قرارگاه مرکزی اعزام مبلغین انقلابی شکل گرفت.

وی ادامه داد: این قرارگاه به‌ منظور سازمان‌دهی و اعزام مبلغین جهادی برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین تبیین معیارهای اصلح از زبان قرآن، روایات، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، شکل‌گرفته است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرجی تأکید کرد: تاکنون از 10 استان با این قرارگاه تماس گرفته‌شده و خواستار اعزام مبلغ شده‌اند.

وی با بیان این‌که در روزهای اخیر نیز مبلغینی برای اعزام ثبت‌نام می‌کنند، افزود: این مبلغان پس از توجیه اعزام می‌شوند و سعی شده که کار محتوایی نیز انجام شود به‌طوری‌که جزوات مختلفی با این موضوع که ویژگی نماینده اصلح به چه نحوی است آماده و در اختیار مبلغین قرارگرفته است.

مسئول قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی بیان داشت: کانالی نیز در فضای مجازی و در شبکه اجتماعی ایتا راه‌اندازی شده که محتوا و خط‌مشی‌های کلی در آن بارگذاری می‌شود و علاوه بر این، محتوای بیشتری نیز در سایت محتوای فرهنگیhttp://bastefarhangi.ir/ بارگذاری می‌شود که مورد استقبال گسترده مردم قرارگرفته است.

وی ابراز داشت: مبلغین به‌هیچ‌عنوان از فرد یا جریانی حمایت نمی‌کنند و فقط معیارهای کلی و مشارکت حداکثری را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرجی تصریح کرد: در استان‌های البرز، تهران، لرستان، مرکزی و ... هم‌اکنون مبلغین در حال فعالیت و روشنگری هستند.

اعزام مبلغ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha