جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رویداد «بیداری اسلامی بازدید از مساجد 2020» در برونئی برگزار می شود

حوزه/ وزارت امور دینی کشور اسلامی برونئی با همکاری یک سازمان محلی، رویدادی همراه با کارگاه های آموزشی با عنوان «بیداری اسلامی از طریق بازدید از مساجد ۲۰۲۰» را برگزار می کند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از borneobulletin، برنامه دینی جوانان مسلمان تحت نظارت وزارت امور دینی کشور اسلامی برونئی با همکاری یک سازمان محلی با نام گروه جوانان السیداها مولف، با عنوان «بیداری اسلامی از طریق بازدید از مساجد ۲۰۲۰» برگزار گردید.

 در این کارگاه آموزشی ۳۰ شرکت کننده حضور داشتند و این برنامه به عنوان بستری برای به اشتراک گذاری اطلاعات در رابطه با مساجد، آداب و رسوم بازدید از آن ها به شیوه ای ابتکاری و با جزئیات کامل ایفای نقش کرد.

شرکت کنندگان همچنین تکنیک های تعامل با گردشگران مسلمان و غیرمسلمان را در داخل و خارج از کشور آموختند.

در مجموع ۳۰ نفر از جوانان تحت برنامه مذهبی جوانان و اعضای جامعه در این کارگاه شرکت کردند که توسط ادی کسرین بن عبدالکدیر از مرکز اسلامی دعوت برنامه ریزی شده بود.

این برنامه در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در مسجد عمر علی سیف الدین در پایتخت ادامه خواهد یافت. ادامه برنامه با عنوان « آشنایی با تاریخ و فرهنگ دارالسلام برونئی از طریق تور بازدید از مساجد» به صورت آزاد برای عموم مردم و گردشگران برگزار خواهد شد.

 برونئی با نام رسمی کشور برونئی سرای صلح، کشوری است در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا پایتخت آن بندر سری بگاوان است. نام رسمی این کشور «کشور برونئی سرزمین آشتی»  است. این کشور کوچک با اکثریت مسلمان، در آسیا قرار دارد،  برونئی در کنار مالزی قرار گرفته ‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha