جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وصیت نامه سردار سلیمانی ولایت نامه است.

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی در واقع ولایت نامه است، گفت: سخن از حمایت و تبعیت از «ولایت فقیه» در وصیت‌نامه سردار سلیمانی مثل آفتاب می درخشد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مهمترین کلیدواژه وصیت نامه سردار دل ها، «ولایت فقیه» است، گفت: اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در این وصیت نامه ماندگار، از آغاز تا خطوط نهایی ادامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب بیان کرد: تذکر سپهبد شهید سلیمانی در خصوص توجه دادن به رکن رکین قانون اساسی، بیانگر عظمت ولایت فقیه در اندیشه و سلوک او را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: آنچه که «سیدالشهدای مقاومت» را در بیش از ۴۰ سال زندگی سیاسی و اجتماعی از سایر خواص جامعه متمایز و عاقبت به خیر کرد، تبعیت محض از ولی فقیه بود.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: شکرگزاری «سردار دل ها» در تبعیت از فرامین الهی، سیاسی حضرت امام(ره) در پیشگاه حضرت حق، نشان از فهم عمیق دینی و بصیرت سیاسی او دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: شهید سلیمانی بر خلاف مغرضان و وسواس خناسان سیاسی، حرکت در مسیر رهبری حکیم و فرزانه که مظلومیتش اعظم بر صالحیتش است، را دوای درد مسلمین می داند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه وصیتنامه سردار سلیمانی در واقع ولایت نامه است، ادامه داد: سخن از حمایت و تبعیت از «ولایت فقیه» در وصیت‌نامه سردار سلیمانی مثل آفتاب می درخشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در قسمتی از وصیت نامه سردار سلیمانی، علما و مراجع را مورد خطاب قرار داده و از سر دلسوزی از دیدگاه «سربازی از برج دیدبانی»، خطراتی را یادآور می شود، اظهار داشت: دقیقاً حضرت امام(ره) در منشور روحانیت و صحیفه نور هم از برخی خناسان که در تضعیف مسیر مبارزه و بعد از پیروزی انقلاب هم به گونه ای دیگر به دنبال عدم همراهی برخی علما با ولایت فقیه بودند، اظهار نگرانی می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha