جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/ امام جمعه سرایان گفت: کاندیدا و نماینده ای که ماهی ۴۵ میلیون تومان در آمد دارد، درد مردمی که ۴۵ هزار تومان یارانه می گیرند را هیچ وقت نمی‌فهمد.

حجت الاسلام علی اکبر سنجری، امام جمعه سرایان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اهمیت مجلس در نظام جمهوری اسلامی، گفت: در نظام مردم سالاری دینی اهمیت موضوع مجلس دو چندان می شود، به‌ طوری که رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) فرمودند «مجلس در رأس همه امور قرار دارد» و این نشان دهنده اهمیت بالای مجلس در نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: وظیفه مردم در انتخابات، انتخاب با بصیرت است و نباید بر حسب شعارها و وعده‌های تو خالی برخی کاندیداها به آن ها رأی دهند.

امام جمعه سرایان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص معیارهای یک انتخاب اصلح اشاره و تصریح کرد: با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری، مردم باید معیارهای یک نماینده اصلح را بسنجند و از نگاهی قومی-قبیله‌ای برای انتخاب پرهیز کنند.

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه دشمن با توطئه و نقشه به دنبال عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: پیروزی اصلی انتخابات مردم هستند؛ چرا که فارغ از نتیجه انتخابات، حضور مردم پای صندوق ها توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

وی ادامه داد: صدای ناامید کردن مردم در انتخابات توسط برخی از افراد که سرباز دشمن هستند، به گوش می رسد، که این موضوع خطرناک است.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه برخی کاندیداها وظیفه یک نماینده را نمی دانند و شعارهای اجرایی می دهند، تأکید کرد: متأسفانه برخی کاندیداها شعارهای اجرایی می‌دهند، در حالی که وکیل مردم وظیفه قانونگذاری و نظارت را بر عهده دارد.

حجت الاسلام سنجری به ویژگی‌های یک نماینده اصلح اشاره و عنوان کرد: انقلابی بودن، جهادی عمل کردن، اخلاص و تلاش برای خدا و خدمت به مردم از ویژگی های یک نماینده اصلح است.

وی ادامه داد: یک نماینده اصلح نباید خود را متکی به صاحبان قدرت در کشور بداند، کسانی که دیروز در کنار دشمن بودند و حال خود را طرفدار و مدافع انقلاب می دانند اما منافقانه عمل می کنند.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه کاندیداها هزینه تبلیغاتی خود را باید شفاف سازی کنند، تأکید کرد: نماینده ای که میلیاردر بوده برای اینکه انتخاب شود هزینه های کلانی می کند، هیچ گاه درد مردم را نمی‌فهمد و مردم نیز باید در این زمینه هوشیار باشند.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به اینکه کاندیدا و نماینده ای که ماهی ۴۵ میلیون تومان درآمد دارد، درد شخصی که ۴۵ هزار تومان یارانه می گیرد را هیچ گاه درک نخواهد کرد، گفت: آن نماینده هیچ وقت نخواهد توانست خدمات نظام را بازگو و یا کاری برای نظام انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha