جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: ملت ایران، دوم اسفند بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح، غیرت انقلابی و عشق و علاقه خود را به انقلاب نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در اولین همایش رزمندگان روحانی، ایثارگر و آزاده استان قزوین، در سالن ثارالله سپاه استان قزوین، گفت: در دوران دفاع مقدس روحانیت علاوه بر مشارکت در کارهای فرهنگی جبهه، در زمینه‌های نظامی نیز فعال بودند و برخی از آنان مسئولیت های نظامی داشتند از قائم مقام لشکر گرفته تا رده‌های پایین‌تر به ایفای نقش پرداختند.

وی افزود: ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی، پیشگام در دفاع از آب و خاک کشور بوده و اکنون باید قدردان تلاش های آنان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین بیان کرد: نقش روحانیت در دفاع مقدس دارای هشت محور اصلی است، از جمله می‌توان به نقش کلان و هماهنگی ارکان نظام در دفاع مقدس، هماهنگی مردم و جبهه و مسئولان، تأمین پشتیبانی‌های جنگ، فرماندهی در جنگ و نقش تبلیغی و پشتیبانی در جبهه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، امام(ره) فرمودند امروز دفاع واجب کفایی است و بر همین اساس نیروهای مردمی وارد میدان شدند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد:  امروز که دشمن جنگ نرم را به ما تحمیل کرده، باز هم روحانیون در خط مقدم هستند، چه بسا وظایف آنان بیشتر از گذشته هم شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین به انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: وظایف انسان ها در زمان های مختلف در برابر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی متغیر است و یکی از این وظایف شرکت در انتخابات و تلاش برای تقویت نظام و کشور است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ملت ایران، دوم اسفند بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح، غیرت انقلابی و عشق و علاقه خود را به انقلاب نشان خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha