سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها

حوزه/ معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها از جذب نیروی انسانی در دفاتر نهاد و امر تبلیغ خبر داد.

حجت الاسلام علی تقوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارکرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به منظور تکمیل منابع انسانی در دفاتر نهاد و امر تبلیغ، از بین فضلا و روحانیون دارای شرایط جذب، ثبت نام به عمل می آورد.

وی، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و مذهب تشیع؛  تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛  التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه؛ برخورداری از حسن شهرت و معاشرت؛  نداشتن سوء پیشینه و سابقه محکومیت در محاکم قضائی جمهوری اسلامی ایران؛ آشنایی کافی با فضای علمی، فرهنگی دانشگاه و دانشگاهیان؛ سابقه حضور علمی، تبلیغی یا فرهنگی در دانشگاه؛ برخورداری از سابقه موفق فعالیت های فرهنگی و مدیریت مسائل فرهنگی؛ تلبس دائمی به لباس مقدس روحانیت؛ حداقل سوابق علمی: اشتغال به تدوین رساله سطح ۴ حوزه یا تدوین رساله دکترای دانشگاهی اتمام پایه؛ توانائی جسمی و سلامت روانی؛ دارا بودن شرط تأهل؛ حداکثر سن ۳۵ سال (متولدین فروردین سال ۱۳۶۴ به بعد).  را ازشرایط عمومی جذب  برشمرد.

حجت الاسلام تقوی گفت: سنوات خدمت نظام وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود و همچنین سوابق علمی و پژوهشی در محاسبه حداکثر سن لحاظ خواهد شد. قبولی در مراحل جذب (آزمون و مصاحبه) از جمله شرایط مورد نیاز داوطلبان است.

وی تصریح کرد: اولویت جذب با کسانی است که خدمت در مناطق محروم را انتخاب نمایند و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت www.jazb.nahad.ir مراجعه کرده و یا با شماره. ۸۴۲۲۲۶۱۲ -  ۰۲۱ تماس گیرند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha