پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویژه نامه

حوزه/ ویژه‌نامه منشور اخلاق انتخاباتی با هدف بیان اهمیت و نقش رعایت اخلاق در انتخابات در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ ویژه‌نامه منشور اخلاق انتخاباتی با هدف بیان اهمیت و نقش رعایت اخلاق در انتخابات، به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

گفتنی است: این ویژه‌نامه الکترونیکی در قالب ۲۲ سرفصل و ارائه ۱۱۵ مطلب مفید پیرامون اخلاق انتخاباتی در پایگاه اطلاع رسانی حوزه‌نت به نشانی www.hawzah.net، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مبانی اخلاق انتخاباتی، انگیزه‌های اخلاقی رقابت انتخاباتی، رقابت بر سر خدمت، رقابت در چارچوب نظام اسلامی، مرزبندی با دشمن، اخلاق در تبلیغات انتخاباتی، صداقت و انصاف، اخلاق در مناظره‌های انتخاباتی، آداب و شرایط مناظره، مشارکت در انتخابات، قدرشناسی از اسلام و انقلاب، معیارهای انتخاب اصلح، روش‌های ضداخلاقی در انتخابات، دنیاگرایی و ریاست‌طلبی، سیاه‌نمایی و القای یأس و ناامیدی، دروغ و شایعه، شعارزدگی و وعده‌های واهی، اتهام و تخریب شخصیت، اسراف در تبلیغات و دست‌درازی به بیت المال، درس‌ها و عبرت‌های تاریخی، اخلاق انتخاباتی در کلام امام خمینی رحمه الله، اخلاق انتخاباتی در کلام مقام معظم رهبری حفظه الله و معرفی کتاب، سرفصل‌های این ویژه‌نامه با عنوان منشوراخلاق انتخاباتی را تشکیل می‌دهند.

این ویژه‌نامه مطالبی خواندنی از جمله: احکام انتخاباتی، آنچه برای سیاستمدار ضروری است، اخلاق حکومتی، دشمن شناسی، چگونگی حضور روحانیت در انتخابات، صراحت و صداقت در سیاست، اهمیت انتخاب اصلح، شایعه سازی و راه مقابله با آن و ... را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha