جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به نمایندگانی متخصص، شجاع، بصیر و ولایتمدار رأی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع روحانیون رزمنده، آزاده و ایثارگر در سالن ثارالله سپاه استان قزوین، گفت: روحانیت در هشت سال دفاع مقدس کلاس درس و بحث  را برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های بلند آمام راحل رها کردند و به جای  قلم، اسلحه به دست گرفتند، امروز  آرامش، آسایش و امنیتی که داریم مدیون شهدایی است که جان و خون خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار از چهل سال گذشته تاکنون سیاستش براندازی نظام بوده و در این راه در ابعاد مختلف علمی، نظامی و اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی توطئه چیده، اما با مقاومت مردم غیور و فهیم و رهنمودهای والای امام(ره) و در ادامه رهبری‌ مقام معظم رهبری، تمام نقشه های آنها نقش برآب شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: با برگزاری انتخاباتی فراگیر و سالم و با مشارکت بی نظیر مردم بار دیگر عظمت و صلابت ایران را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مغز متفکر حکومت و جایی برای آسیب‌شناسی، ارائه راه حل و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ریل‌گذار مسیر حرکت دولت‌ها است.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به نمایندگانی متخصص، شجاع، بصیر و ولایتمدار رأی داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha