شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، باید همه ما به آنچه که وظیفه است، عمل کنیم؛ چرا که نباید آخرت خود را برای دنیای دیگران نابود سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در جمع فرمانداران و مجریان انتخابات استان همدان، حضور مردم در صحنه را، مهمترین عامل ماندگاری و قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در صحنه، مولفه‌های قدرت، امنیت، انسجام و وحدت را تقویت خواهد کرد و این واقعیتی است که در ۴۰ سال گذشته بارها ثابت شده است.

وی با اشاره به وظایف مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات، یکی از وظایف اصلی متولیان انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام علی(ع)، مسئولیت را هم یک هشدار و هم یک نعمت دانسته‌اند، یادآور شد: این مسئولیت‌ها نعمتی از جانب خداوند است تا ما تأمین کننده نیازهای بندگان باشیم و باید به یاد داشته باشیم که خداوند، این استاندار و امام جمعه شدن‌ها، را به عنوان آزمایشی در این عرصه برای ما قرار داده است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: این مسئولیت و نعمت، جنبه شخصی ندارد و لذا منفعت بندگان، به من و شما سپرده شده، تا خواسته‌ها و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان این مسئولیت باشیم و آن را مایه دلگرمی خود بدانیم که می‌توانیم باری را از دوش مردم برداریم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که یک مسئول این نعمت را قدر و رای مردم را حق الناس بداند و به معنای واقعی کلمه به آنچه را که مردم می‌خواهند، پایبند باشد، خداوند آن مسئولیت را برای او نگاه می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خطاب به مجریان انتخابات استان یادآور شد: مردم به هر کس، فارغ از تفکرات سیاسی که مورد تایید شورای نگهبان است، رای دهند، آن رای حق الناس بوده و اگر خدای نکرده از این مسئولیت برای خدمت به بندگان خدا به درستی استفاده نکنیم، قطعا دچار زیان خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات به وظیفه اصلی خود عمل کنیم، ابراز داشت: فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی باید همه ما به آنچه که وظیفه است، عمل کنیم؛ چرا که نباید آخرت خود را برای دنیای دیگران نابود کنیم.

امام جمعه همدان میزان مشارکت مردم در هر منطقه را وابسته به نوع عملکرد مسئولان آن منطقه دانست و گفت: امروز وظیفه همه ما تشویق مردم به حضور در انتخابات است و به خاطر داشته باشید که رفتار شما در منطقه خودتان بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه با وجود اختلاف سلیقه‌ها، همه ما در یک جبهه قرار داریم، یادآور شد: دشمن کینه توز، ۴۰ سال است در حال برنامه ریزی است و برای او تفاوتی بین فرد طرفدار مذاکره یا دیگری وجود ندارد و مردم را تفکیک نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: دشمن منتظر است تا حضور مردم کمرنگ شود؛ بنابراین مشارکت مردم برای کشور بسیار تاثیرگذار است و لذا باید در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد، بیشترین تلاش را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha