جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام جلال مرادی

حوزه/ رئیس هیئت نظارت استان همدان گفت: هیچ نامزدی نباید از منابع و امکانات دولتی به نغع خود در ایام انتخابات استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام جلال مرادی، رئیس هیئت نظارت استان همدان در جلسه ستاد انتخابات این استان، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد، خاطر نشان کرد: وظیفه امروز ما این است که یکدیگر را در اجرای بهتر انتخابات یاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بررسی صلاحیت‌ها، نگرش سیاسی را لحاظ نکرده‌ایم، ابراز داشت: رای مردم، امانت نظام و مردم‌ محسوب می‌شود؛  چرا که رای‌های انداخته شده در صندوق‌ها، رای به نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام مرادی حضور پرشور مردم در انتخابات را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و گفت: باید به یاد داشته باشیم که هر رأیی که به صندوق اخذ رأی انداخته می‌شود، پیامی روشن به استکبار جهانی به عنوان جبهه مقابل این نظام است.

وی به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اگر نظام جمهوری اسلامی امروز به این شکوه و قدرت در دنیا رسیده، علت آن را باید در پشتیبانی مردم دید.

رئیس هیئت نظارت استان همدان، با اشاره به ضرورت وحدت بین مسئولان، آن را مایه امیدواری مردم عنوان کرد و گفت: همه ما به عنوان مجریان انتخابات، باید به صورت فردی عادل در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم.

وی در پایان، خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: هیچ نامزدی نباید از منابع و امکانات دولتی به نغع خود در ایام انتخابات استفاده کند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha