جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده سپاه فجر استان فارس

حوزه/ فرمانده سپاه فجر استان فارس اهمیت انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسائل اساسی کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز آموزش امام علی(ع) و مرکز پزشکی ندسا در استان فارس، اهمیت انتخابات را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل اساسی کشور است.

وی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را یکی از نمادهای اصلی مردم‌سالاری دینی دانست و اضافه کرد: حضور گسترده مردم با سلایق مختلف در انتخابات نشان‌دهنده پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین ضمن تأکید بر حضور در صحنه انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور مردم موجب می شود تا پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تلاش همه مسئولان استان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، تصریح کرد: تمام زمینه‌ها برای حضور گسترده مردم فارس در انتخابات دوم اسفندماه مهیا شده است.

سردار غیاثی در پایان با اشاره به اینکه به‌زودی شاهد تجلی باشکوه اراده ملت انقلابی ایران در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود، بیان داشت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پُرشور در مراکز رأی‌گیری بار دیگر شکوه و اقتدار نظام اسلامی را به رُخ جهانیان خواهند کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha