پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: تاکنون در موضوع تخلفات انتخاباتی ۱۲ پرونده در ۵ حوزه قضائی استان تشکیل‌شده که هم اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی هستند و به‌ زودی پس از صدور کیفرخواست، رسیدگی به آنان آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسی، رئیس‌کل دادگستری فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم استان فارس در نخستین امتحان در چله دوم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن خوش درخشیدند و امیدواریم که در دومین امتحان هم با حضور حماسی و پرشور و انتخاب نمایندگان اصلح، گام بعدی را محکم‌تر و استوارتر بردارند.

وی در ادامه اضافه کرد: تاکنون در موضوع تخلفات انتخاباتی ۱۲ پرونده در ۵ حوزه قضائی استان تشکیل‌شده که هم اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی هستند و به‌ زودی پس از صدور کیفرخواست، رسیدگی به آنان آغاز خواهد شد.

رئیس‌ کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: همچنین به افرادی که در ستادهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند، ۴۵ مورد تذکر داده‌ شده و تعهدهایی هم گرفته‌ شده است.

وی استفاده از بنرهای تبلیغاتی خارج از سایز ۵۰ در ۷۰، سیاه نمایی و تخریب دستاوردهای نظام را جزو مصادیق تخلفات دانست و عنوان کرد: ما از نامزدهای انتخاباتی می‌خواهیم خود را ثابت کنند نه اینکه چهره دیگری را تخریب کنند.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه کلیه رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌ها، رئیس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی هستند، بیان داشت: مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی را از طریق ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی مستقر در دادگستری‌ها گزارش دهند. همچنین در استان نیز می‌توانند به ستاد مرکزی پیشگیری از وقوع جرم در خیابان هدایت، مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha